looouiiise

Alla inlägg under november 2011

Av Louise - 17 november 2011 21:45

saknar dig!

förut träffades vi minst en gång i veckan?

nu träffas vi aldrig vad har hänt,

saknar dig, bästavän

Klara mig aldrig utan dig!

fast ja, 

man väljer sina egna beslut,

man väljer vilka man umgås med.

du har valt o tråkigt nog så va jag väl antagligen inte en av dom*?

Men förhoppningsvis så vet du, att det är dig jag menar när jag skriver det här!

vill bara att du ska veta att jag saknar dig hela tiden. 

Älskar dig!

Av Louise - 14 november 2011 16:40

aja, skit samma nu , haha!

just nu sitter jag hemma efter en hel dag i skolan tror jag dör så trött är jag!

nu ska jag kolla film eller, något men jag är räddd att jag somnar med tanke på att jag är tröttt och då kommer jag inte kunna sova inatt!

haha, Hejdå!

Av Louise - 12 november 2011 13:14

gårdagen spenderades med Nadia, Nathalie Amanda Zanna och Ebba. på kvällen träffade vi även kevin o jonte!

galet kul!

men aja idag blir det nog att träffa dom igen!

ska nu dra och ducha (Y

haha, intressant... inte speciellt!

haha, suger på att blogg det va allt jag har o säga nu!

hejdå <3

Av Louise - 8 november 2011 21:07

dagen började med skola som va ngt av det segaste!

sen drog jag nadia o amanda hem till amanda :)

sen drog vi till netto o så drog nadia.

vi gick till amanda o snackade o så väldigt seriöst faktiskt :)

nejmen aa, sen gick vi och mötte nathalie och alva :)

och aaa, skapligt kallt ute, sen kom även ida!

efter det skulle vi gå och möta Kevin vid marieborg!

då hittade vi en kundvagn som alva skjutsade mig i hela vägen till marieborg haha, trodde jag skulle dö!

sen så attackerad amanda kevins cykel men aa, det va hon som fick ta smällen....

vet inte riktigt vad jag ska säga om de men aja !

hejdå!

Av Louise - 7 november 2011 21:02

haha, aa ny duchad och fräch nu !

idag åkte jag hem efter skolan o fixade lite här hemma och så!

morgon dagen kommer spendras men Amanda, säkert fler människor som vanligt!

men aja, nu ska jag måla naglarna o sen ska jag nog försöka sova.

för är extremt trött!

aja hejdå 


Av Louise - 6 november 2011 02:39

nu ska va försöka sova efter en galet rolig dag !

o nathalie är gay o tror att hon kan få folk att slapna av genom att säga sjukt fula saker!

typ slapna av o tänk att ni är på ett bra ställe där ni mår bra, osv osv !

skiter på mig !

nu ska jag sova!

hejdå !

 

Ovido - Quiz & Flashcards