looouiiise

Alla inlägg under juli 2011

Av Louise - 31 juli 2011 17:15

Tja, just nu ligger jag ute o chillar på Öland har badat hela dagen typ, saknar typ folket i viken redan hur ska de här gå ?!?! ;oHaha ah men tycker de är rätt fint att va ifrån allt o alla ! Känner typ att jag behövde de men aa :) Snart ska vi käka :) Så hejdå bloggar säkert ngn annan dag ;)Bye <3

Av Louise - 30 juli 2011 11:14

Tja, nu sitter jag hemma ska åka vilken sekund som helst typ!

haha, vi får se om jag bloggar under tiden jag är bort i så fall lite fort på kvällen eller ngt <3

Kommer sakna en hel del folk !

lägger ut lite random blider också <3

den översta är från förra året på Öland :D

Byyye <3                    

Av Louise - 29 juli 2011 22:23

saknar dej redan bebis!

asså kommer fan inte klara mej utan dej, vi har så jävla mkt minnen !

gumman älskar dej så jävla mkt de hoppas jag du vet, men asså de kanske är dehär du behöver, kommer i håg i höstas/vintras när vi stog nämre varann en ngnsin!

saknar tiderna, så sjukt mkt vi hade så jävla kul nu syns vi typ aldrig kommer sakna dej så, men om du sköter dej där så kanske du får komma tillbaks till v-vik fortare, ska du bo där i två år kommer jag fan dö, kommer hälsa på så ofta ja får !

Fan att de behövde bli såhär du kunde bott hos mej istället bebis!

Alla våra minnen alla våra fina stunder o sen ska du bara flytta!

Kommer inte klara mej du är finast gumman!

Du sa de själv "kommer aldrig lämna dej bebis vad som än händer...! <3"

du har varit min bästa vän sen dagis!

Kommer sakna dej som fan, Älskar dej nu o föralltid!

SAknar dej redan Amanda <3



Av Louise - 29 juli 2011 22:11

tja, kom nyss in från en dag med dom bästa (Nichole o Nathalie) 

fan älskar er tjejer o kommer sakna er ngt enormt!

vi träffade även Robert, Wictor o Sammpa lite snabbt vid peru kiosken :)

o Efter de Ella o Nadia vid Marieborg sen var jag tvungen o dra!

Asså kommer sakna så sjukt många, men endå rätt skönt att va ifrån allt en hel vecka !

De ska bli rätt fint asså:)

Nu ska jag väl kolla film o sova vi ska typ åka fett tidigt imorrn så får ju sova i bilen men kan ju inte göra de ibland aja, hehe, onödig information :D

Men kanske inte blir den bästa uppdateringen när jag är bort elller kanske jo om jag har tråkigt o tid o så!

Byye 

Av Louise - 29 juli 2011 15:26

Just nu sitter jag hos Nichole o hon fixar se nu :D

snart ska vi dra till nathalie, o sen kanske vi ska träffa zanna också!

Hejdåååååå :D <3

Av Louise - 28 juli 2011 22:12

haha, kom nyss in från att ha badat med Ellinore o Moa :)

haha, alltså helt ärligt så är dom galna!

ellinore blev lite sur när jag puttade i henne men de är sånt man får tåla när man är med mej :D <3

haha, nu ska jag väl sitta vid datan liten sen kolla film :D

imorrn blir de o träffa mina favorit brudar Nichole o Nathalie älskar er <3

Aja bye :D

Av Louise - 28 juli 2011 19:57

haha, asså jag har fett lång tråkigt!

fan, aja, får väl kolla film eller ngt dåååå! 

 

Av Louise - 28 juli 2011 18:26





Asså verkligen älskar den här låten !

Ovido - Quiz & Flashcards