looouiiise

Alla inlägg under november 2011

Av Louise - 19 november 2011 16:33

1. jag har världens bästa vänner som jag litar på till tusen!

2. jag är glad om folk runt om mig är glada !

3. haha, jag får ofta höra att jag är efterbliven fast jag inte är det igentligen, men aa!

4. Det kan inte gå en hel dag utan att jag skrattar!

5. Jag hatar att bo i verkebäck oftast!

6. När jag bråkar med mina närmaste så orkar jag inte göra något så jag är depp hela tiden osv.

7. jag vet att jag har skrivit världshistoriens tråkigaste sanningar...

men kommer inte på något.......

Av Louise - 19 november 2011 16:30

dag 1. sju sanningar

dag 2. något som gör dig lycklig

dag 3. 3 saker som finns i ditt rum.

dag 4. en bild på dig för ett år sen.

dag 5. en bild på någon du litar på och varför.

dag 6. det här får mig att gråta.

dag 7. beskriv din förebild.

dag 8. min störst rädsla i livet.

dag 9. hur jag är när jag är kär!

Av Louise - 19 november 2011 16:26

min dag!!!

haha, vaknade vid halv tio skrev klart mitt so arbete, har typ en fråga kvar...

ducha, åkte bil med pappa o lyssna på musik o snacka och så!

åkte hem fixade mig, käka, och nu ska jag kolla film och sen vänta till klockan nio för då ska jag på bio !

BREAKING DAWN, tack vare min kära vän zanna så har jag blivit typ galen så fort en film är slut så vill jag se nästa osv, och nu när det är del ett o del två så vet jag inte hur det ska gå....

haha, men aja!

hejdå på er!

 

Av Louise - 18 november 2011 20:55


Skin, skin, som den sol du e

Låt hela världen se ditt vakra leende.

Jag säger, lys lys, som den stjärna du är.

Du lyser upp mitt mörker 

Och jag känner du är med.


Hur du rör mig, talar

Sättet du ser mig

Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig

Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.


Sitter här på tåget

Ser hur meter blir till mil

Saknar jag din doft

Och din vackra profil


Diggar sin stil, 

Och sättet du är på.

Diggar din stil,

Ja, du vet det bara är så

För det bara blev så,

Vet du kan förstå


Tror det finns en högre plan för oss två.

Känner när vi ser på varann,

Hur du håller i min hand.


Nu är vi långt isär,

Olika städer i vårt land.

Värme som sätter mig i brand.


Och jag känner hur du glöder min vän,

Passionen och kärlek,

De växer med den.


Kan vara mörkret där ljuset kommer sen.

Svårt att ta förväl,

Svårt att va isär.


Önskar mitt hjärta,

Jag önskar du vore här.

Jag önskar du vore här.


Skin, skin, som den sol du e.

Låt hela världen se ditt vackra leende.

Jag säger lys, lys, som den stjärna du e.

Du lyser upp mit mörker,

Och jag känner du är med.


Hur du rör mig, talar.

Sättet du ser mig.

Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.


Försöker förklara,

Jag försöker berätta.

Hur du lyfter mig,

Hur du får en tung man att lätta.


Försöker sätta ihop fast de inte riktigt går.

Värmen och kärlekn,

Läker mina sår.


Tack för att du håller i mig,

När jag ostadigt står.

Känner du förstår,

Vad jag genomgår.


Tills vi möts igen,

Sitter jag och räknar dar.

Du är speciell,

För mig helt underbar.


Jag står kvar,

To my insperation and my shining star,

To my insperation an my shining star.


Skin, skin, som den sol du e

Låt hela världen se ditt vackar leende.

Jag säger, lys, lys, som den stjärna du e.

Du lyser upp mitt mörker.

Och jag känner du är med.


Hur du rör mig, talar.

Sättet du ser mig.

Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Av Louise - 18 november 2011 20:50

lätt läskigaste dagen på länge!

vi behöver inte gå in på detaljer nu, men om någon undrar kan dom ju fråga på fb osv.

aja, dagen har spenderats med nadia, efter att tag drog vi även o mötte amanda o zanna kom efter ett tag :)

haha, aja, imorrn ska jag träffa dom och va med dom till klockan nio för då ska jag på bio med mamma, Ellinore och Moa :D

Breaking dawn !

heeeeeeeeeeeejjjdååååå    

Av Louise - 17 november 2011 21:49

heeeeej!

haha, jag är så sjukt seg om dagarns, så jag orkar inte ens blogga men idag så :D

haha, men aa, är fortfarande trött men aa, idag har jag vart med nathalie och nadia.

Galet kul!

senare på dagen gick vi även och träffade amanda och då drog vi till mejeriet. ocj där träffade vi Josse och Melina.

så vi va där till typ 8 sen drog alla hem!

men aa!

ska försöka skärpa mig med bloggandet.

hejdåå!  

...

Ovido - Quiz & Flashcards