looouiiise

Alla inlägg under september 2011

Av Louise - 30 september 2011 15:17

har inte haft ngn data så har inte bloggat, inte så mkt o säga har ju varit sjuk, men aa har varit ute o gått osv!

haha, men aa nu ska jag inte säga ngt mer för jag har inget o säga så hejdååååå !

Av Louise - 28 september 2011 12:06

aa, jag har ju kännt ett tag nu att jag kommer bli sjuk så aa idag hände de o aa men skit samma, har precis kollat en film o ska snart kolla på Jag saknar dig !

hoppas den är bra nu asså :)

finns inte så mycket o säga haha !

men aja, ska typ käka nu eller ngt, sova kanske !

när man är täppt o har ont i halsen o huvudet finns inte så mkt o göra om vi säger så!

haha, hejdå nu !


         så där bra skulle jag vilja må nu !

Av Louise - 27 september 2011 22:24

haha, klar med so arbetet o sen har jag börjat på teknik läxan hehe en uppgift men det gills !

haha, hatar de är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

men aja jag ska ju då komfimera mig (y

haha, fast inte i viken utan i gunnebo mindre grupp osv men aa, alva vill ju gå med mig o zanna så de känns bra (y

haha, me iaf nu ska jag typ gå o lägg mig asså hejdå !

Av Louise - 26 september 2011 22:21

har nu skrivit mer en halv mitt so arbete känner mig duktig, ska nog göra de klart imorrn !

men imorrn ska jag träffa nadia som jag vet nu iaf !

men iaf nu ska jag fan kolla film eller ngt o snart sova, haha, mår fortfarande sjukt bra vet fan inte varför, men de känns bra !

haha, asså jag vet nt va de är men ska försöka sova nu hejdåååå :D

   bjuder på bilden, hihi

-.-

Av Louise - 26 september 2011 16:57

sitter här o försöker va gal1 duktig, genom att skriva mitt so arbete!

men vad tror ni händer?

mitt microsoft office word eller va de nu heter har försvunnit -.-

fett sur nu !

tapppade all lust men aja !

hejdå §  haha, vet inte vad de är men mår galet bra idag ! 

Av Louise - 25 september 2011 21:19

dagen spenderades med Nichole, Zanna, Amanda o Nadia :)

vi kollade film o chillade o så, vi träffade även jannica, Timmie o Ella o ngra randoms xd

dom va läskiga fan ;o

nu har jag för ett tag sen kollat på typ gustavsson 3 trappor eller vafan den nu heter xd

men aja, känslan när man har hoppats o hoppats o verkligen trott att folk kan ändra på sig o sen bara så gör dom lika dant igen då har man tappat allt hopp hatart jag tror ju verkligen att alla kan ändra på sig när dom väl bestämt sig för de o sagt de o lovat de men nu är de försent de kanske blir bra igen men aldrig lika bra som de varit, men man kan ju alltid hoppas som jag har hoppats att du ska kunna ändra på dig men de är tydligen omöjligt? saknar den du var o älskar dig som du va förut !

glöm aldrig de <3

Av Louise - 25 september 2011 00:34

haha, just nu typ sover nichole haha, tönt !

idag har jag vart med nichole, amanda, nathalie, zanna o nadia (:

haha, sjukt kul har vi haft asså, troddejag skulle dö ibland ;o

haha, på kvällen gick vi även o träffade timmie , jannica o mathalida o kenny, där snakade vi även med lite folk haha, tänker inte ens ta mig tid o snacka om hur otroligt omogna folk kan va, o speciellt dom som inte fattar att du gör folk ledsena mn kan inte säga förlåt allt för jävla många gånge, o att folk är skapligt okänsliga osv!

hehe, va lite sur, men aa, de är bättre nu ska sova imorrn ska jag träffa dom igen o markus ville även att jag skulle komma o kolla när han kör cross imorrn men vi får se hur de blir med de eftersom de va vid tio ;o

hehe, han skulle köra vi elva så vi får se :)

men godnatt föfan :)

Av Louise - 23 september 2011 15:45

haha, som alla på ellen key vet så har de varit e-vals vecka nu o aa, idag vare stallet som gällde haha, kul men sjukt kallt nu ska jag dra mig till stan för att träffa, Nadia, Zanna o Amanda <3

haha, bloggar mer ikväll, om jag orkar   hejdå <3

Ovido - Quiz & Flashcards