looouiiise

Alla inlägg under augusti 2011

Av Louise - 31 augusti 2011 20:48

haha, de finns ingen mening asså, jag heter Louise, o hur tråkigt hade de inte vart om de bara stog louise.bloggplatsen.se ? Bläääää !

Looouiiise.bloggplatsen.se ser ju bättre ut såå aa :D

Av Louise - 31 augusti 2011 20:34

Dagen spenderades med Nichole o Nathalie ett tag innan hon drog hem för hon fick typ kaktus dricka på sej :o

haha, aa, fullt normalt, idag slutade vi ju vid fem i tolv hahhaa :D

man blir typ glad av att sluta tidigare :D

Vi va även på Åhmans där vi även träffade ngra efterblivna saker!

haha, döör!

nichole o jag kollade även på två filmer Det o ngn annan jävla damp film !

       

så aa, har lite mardrömmmar atm !     

Av Louise - 30 augusti 2011 21:33

  hehe, gulligt utan smink o deee!



1. Jag verkligen hatar falska människor !

2. Jag klara mig inte utan musik !

3. Jag älskar min familj o mina vänner av hela mitt hjärta !

4. Jag tycker krig är de onödigaste ngnsin !

5. Jag har väldigt lätt att lägga för mkt energi på fel saker!

6. Jag tar åt mej mer en vad folk tror !

7. Om jag är ledsen så pratar jag helst inte om de med ngn!

8. Jag kommer alltid finnas där för dom som finns för mig !

9. Jag är världens bästaste bästavän !

10. Den här sommaren har varit väldigt rolig men endå sjukt jobbig ibland !

11. Tack vare min bästavän så har jag typ damp nu hahahahahah !

12. När jag är sur så är jag helst hemma o på mitt rum o bara lyssnar på jätte hög musik !

13. Det finns folk jag aldrig skulle klara mig utan !

14. Utan mina närmaste skulle jag inte va den personen jag är idag !

15. Jag har världens muppigaste klass !

Av Louise - 30 augusti 2011 20:55

aaa, idag har jag varit med nathalie asså jag vet att jag säger de ofta men idag har vart så sjukt jävla kul så jag trodde jag skulle dö ett tag typ !!!!

hahaha, asså när vi va på väg hem till henne så höll hon på o fula sej som fan haha dog !

tror ni mej inte så fråga henne hahahahha

iaf, innan så följde jag med dom o sola men jag är typ fjant så jag vågade inte xd

men iaf nu ska jag gå o dusha sååå bye :D <3

Av Louise - 30 augusti 2011 20:34

Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 fakta om dig själv.
Dag 02 - Meningen bakom ditt blogg namn
Dag 03 - en bild av dig och dina vänner
Dag 04 - en vana som du önskar att du inte har
Dag 05 - en bild av en plats du varit på
Dag 06 - Favorit superhjälten och varför
Dag 07 - en bild på någon / något som har gjort en stor inverkan i ditt liv
Dag 08 - Mål på kort sikt för denna månad och varför
Dag 09 - Något du är stolt över de senaste dagarna
Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad
Dag 11 - En annan bild av dig och dina vänner
Dag 12 - Varför började du blogga?
Dag 13 - en bild på ditt/dina husdjur om du har
Dag 14 - en bild på dig och någon från din familj
Dag 15 - Sätt din iPod på shuffle: Första 10 låtar som spelar
Dag 16 - En annan bild av dig själv
Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför
Dag 18 - Planer / drömmar / mål du har
Dag 19 - smeknamn du har, varför har du dem
Dag 20 - Någon du ser dig vara gift / vara med i framtiden
Dag 21 - en bild av något som gör dig glad
Dag 22 - Vad gör dig annorlunda än alla andra
Dag 23 - Något du längtar efter mycket
Dag 24 - En låttext du gillar
Dag 25 - vad jag skulle hitta i väskan
Dag 26 - Din favorit tid på året
Dag 27 - Varför gör du denna 30 dagars utmaning
Dag 28 - en bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?
Dag 29 - Vad har du lärt dig de senaste halvåret
Dag 30 - din favoritlåt.

Av Louise - 29 augusti 2011 18:53

haha, ja som sagt jag är fett duktig har gått i genom allt i mitt rum o möblerat om o aa de är vad jag har hållit på med sen jag slutade skolan :D

huehue <3

men aa, de känns bra de ser mkt större ut nu hehe, jag har väldigt litet rum för dom som inte vet xd

men aa, har inget o säga lalallalalalalallalal !

såå aa, bloggar senare (y

hihi, kanske ska lägga upp ngn bild på mitt rum för att jag är muppp :D

byyyyye 

Av Louise - 28 augusti 2011 21:15

dagen spenderades med sjukt fina människor nichole som även sov här för dom som inte fatta o nathalie, ida o zanna <3

sjukt glad över att ha just dom har människorna som mina vänner!

haha, har alltid kul med dom!

haha, måste ju också passa på att säga att jag är så jävla trött på det mesta just nu !

o lixom jag är så sjukt imot folk som tror sej o drygar o almänt äckligt folk lixom jag vill inte va med sånt folk men asså de e klart folk ändras o så. men man kan väl endå va samma person i skolan som man är hemma naeee tydligen inte -.-

o jag blir så sur blääääääää !

men nu ska jag typ döööööööööö :o

Ovido - Quiz & Flashcards