looouiiise

Alla inlägg under november 2011

Av Louise - 24 november 2011 20:04

                                                                                 

Av Louise - 24 november 2011 17:31

min största rädsla är väl att jag skulle förlora alla som jag älskar!

asså att vara ensam kvar, osv.

det är vad jag är rädd för eller mest rädd för!

asså skapligt gay jag är känner jag, med alla dom här frågorna...

hhahahaahah, skit samma! 

 

<3

Av Louise - 24 november 2011 13:44

Av Louise - 24 november 2011 13:28

Av Louise - 24 november 2011 13:24

jag har så extremt tråkigt och det hade jag igår också så jag va tvungen och va hemma idag också med tanke på att jag hostar hela tiden osv !

haha, det här suger!

just nu sitter jag och kollar på Avatar!

haha, vilket liv...

mamma ville att jag skulle sätta mig och kolla lite kläder så hon vet vad hon ska köpa till mig när jag fyller och på julafton (Y)

haha, så ska göra det också!

hejdååå!

Av Louise - 23 november 2011 22:03

kör på med dag sju också idag, eftersom jag har så sjukt tråkigt!

min förebild, eftersom jag inte har någon speciell förebild så blir det väl svårare men.

aa, min förbild är någon som vågar stå för vem dom är, och inte skulle komma på tanken att ändra på sig för någon!

som står upp för folk i sin omgivning, som säger till när dom tycker saker är fel osv.

jaa, men ja vet inte riktigt vad jag ska säga, men det är hur jag skulle beskriv det!

haha, hejddååå!

Av Louise - 23 november 2011 20:48

sitter nu och kollar på film och det är det enda jag gjort idag, har inte haft ork till något annat.

och jag kan inte sova heller!

jag vet inte vad jag ska göra!

åhhhhhhh.

hejdå !

 

Ovido - Quiz & Flashcards