looouiiise

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Louise - 25 november 2011 21:36

moas låt till sin bror va något av det finaste jag hört!

jag dör!!!!!!!!

haha, hejjddååååå!

avslutar med en bild på min lilla sötis från i somras och i vintras!     

Av Louise - 25 november 2011 21:36

moas låt till sin bror va något av det finaste jag hört!

jag dör!!!!!!!!

haha, hejjddååååå!

avslutar med en bild på min lilla sötis från i somras och i vintras!     

Av Louise - 25 november 2011 21:36

moas låt till sin bror va något av det finaste jag hört!

jag dör!!!!!!!!

haha, hejjddååååå!

avslutar med en bild på min lilla sötis från i somras och i vintras!     

Av Louise - 25 november 2011 20:18

sitter just nu och kolla på idol med Ellinore, Pappa och Mamma,

och så måste jag bara säga att Moa är lätt bäst!

så nu vet alla det, mamma ooch jag va och köpte nya uggs förut.

och imorrn ska vi titta efter ett par nya skor, men aa, tror nog att hon la undan ett par skor som hon ska köpa till min födelsedag (Y)

haha, men nu ska jag kolla klart hejdååå!

Av Louise - 25 november 2011 14:07

                                     

 

;*

Av Louise - 25 november 2011 13:42

nu har jag fixat mig, för att snart åka in till stan med pappa vi ska handla sen ska jag och mamma kolla på skora till mig. aa, jag har lixom suttit inne nu i typ tre dar!

men aa, imorrn ska jag in till stan iaf vet inte vem jag ska träffa än men aa 

haha hejddååå<3

Ovido - Quiz & Flashcards