looouiiise

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Louise - 23 november 2011 22:03

kör på med dag sju också idag, eftersom jag har så sjukt tråkigt!

min förebild, eftersom jag inte har någon speciell förebild så blir det väl svårare men.

aa, min förbild är någon som vågar stå för vem dom är, och inte skulle komma på tanken att ändra på sig för någon!

som står upp för folk i sin omgivning, som säger till när dom tycker saker är fel osv.

jaa, men ja vet inte riktigt vad jag ska säga, men det är hur jag skulle beskriv det!

haha, hejddååå!

Av Louise - 23 november 2011 20:48

sitter nu och kollar på film och det är det enda jag gjort idag, har inte haft ork till något annat.

och jag kan inte sova heller!

jag vet inte vad jag ska göra!

åhhhhhhh.

hejdå !

 

Av Louise - 23 november 2011 13:31

ja, det finns rätt mycket som får mig att gråta och bli ledsen.

att bråka med mina kompisar, att se sorliga filmer som påminner mig om saker, sorliga låtar.

va som helst nästan. 

men ja!

hejdå!

Av Louise - 23 november 2011 13:28

han som kramar dig tills du slutat gråta

han som är stolt för att han har dig

han som kommer hem till dig utan att du vet om det

han som berättar om dig hela tiden

han som alltid är lika glad när han ser dig

han som alltid får dig att le, när du inte ens vill

du är inte perfekt, kommer aldrig vara, just live with it!

Av Louise - 23 november 2011 13:22

idag va jag hemma från skolan pga att jag har hostat hela natten och inte kunnat sova!

men vaknade för ungefär en halvtimme sen så, tror jag går och lägger mig tidigt ikväll så att jag kan dra till skolan imorrn!

haha,  nu ska jag kolla klart på den här filmen, men vad som verkar vara världens skönaste polis alltså!

The Guard heter den!

haha, aja men nu ska jag dra byye !

Ovido - Quiz & Flashcards