looouiiise

Alla inlägg under december 2011

Av Louise - 31 december 2011 12:32

drar nu och duchar sen ska jag fixa mig, inför nyår, sen runt 6 eller något drar jag in till stan och träffar folk.

haha, så efter 6 blir det inget mer bloggande skulle jag tro :)

hejdå !

Av Louise - 31 december 2011 01:11

kvällen innan nyår har väl varit en av dom sämsta, men hoppas på attt morgon dagen blir bättre! 

hejdå, nu går jag och lägger mig och vill somna på en gång! 

Av Louise - 30 december 2011 23:33

 


haha, ella kommer du ihåg hur mycket jag garva när jag såg översta bilden?!?!  

Av Louise - 30 december 2011 22:56

 

haha, och för dom som inte vet var jag ju tvungen att köpa nya eftersom jag tappade en hemma hos ebba, så va och köpte dom idag, jag tyckte dom va fina iaf !!!!!

Av Louise - 30 december 2011 22:54

jag vet inte vem, eller vart jag skulle varit idag om det inte hade varit för mina underbara vänner!

dom finns alltid där, och är så jävla underbara, och bäst på sitt eget sätt, är man ledsen så finns dom alltid där och får en på bra humör, eller så man får prata ut.

utan dom hade jag inte klarat mig, loveu ;*

Av Louise - 30 december 2011 22:45

hej, dagen har spenderats med Zanna, Ida, Nathalie och Timmie, vi har inte gjort så mycket vart överallt och ingen stans snackat osv, sen drog jag och träffa Nadia och Ebba en timme innan jag drog hem! nu sitter jag hemma, och göra inte så mycket köpt nya linser idag, ska nog fixa en bild :)

aja, imorrn är det nyår inte så pepp atm men det ändras nog tills imorrn eftersom dagen ska spenderas med Zanna, Nathalie, Ebba, Ida och Nadia !

så det kan ju inte bli mycket annat en bra!

haha, hejdå !

Av Louise - 29 december 2011 23:02


  hehe, fint garv....

Ovido - Quiz & Flashcards