looouiiise

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Louise - 27 november 2011 21:17

   

Av Louise - 27 november 2011 20:58

haha, idag har jag först varit på gudtjänst med Nathalie och Ida och Alva haha vi ska ju konfirmera oss så aa. sen drog jag och nathalie och väckte nadia vid ett, sen va vi där ett tag, drog till hemköp för nathalie skulle köpa något, och sen drog vi till J.C för att nadia skulle köpa en jacka :) och sen innan fyra så drog jag hem va inte på världens bästa humör så ville inte förstöra deras dag osv...

men aja, imorrn ska jag dra till skolan iaf, vad jag tror nu är inte helt frisk än och mamma tror jag har feber har iaf världens hosta men ska försöka imorrn annars är det bara att jag går hem under dagen.

men aa, tills nu har jag och pappa kollat på Harry Potter, haha, den sista filmen båda delarna, haha vet inte varför men tycker dom filmerna är bra...

hahah, aja men denna bild säger jag hejdååååå!

 

Ovido - Quiz & Flashcards