looouiiise

Alla inlägg under november 2011

Av Louise - 6 november 2011 01:17

sitter nu hemma hos mig med tre muppar, som nyss satt i min soffa o tjöt som idioter!

Efter att vi hade kollat på Jag saknar dig !

trodde jag skulle dö, ebba o jag hade redan sett film så vi typ dog av garv när vi kollade på när dom tjöt !

nu ringer dom till massa människor, och har damp, blir fan rädd o så kommer dom fan söka upp mitt nummer o typ döda min familj......

eller det är de som säger iaf...

blir fan räddd ;o

aja, kommer dö o det är deras fel !

hejdåå !

 

Av Louise - 4 november 2011 23:42

Av Louise - 4 november 2011 22:08

Av Louise - 4 november 2011 20:04

sätter mig nu framför tvn o chillar, efter det så ska jag ducha o sen sova imorrn blir det o träffa mina bästavänner !

aja hejdå !

Av Louise - 4 november 2011 18:33

 

köpt även en till mamma, o ja de kommer från ullared hårspännena också men aja, 

det står iaf:


Pappa 

Du är min styrka och min vägledning,

en mentor och vän. Jag talar

inte tillräckligt ofta om 

hur mycket jag älskar dig!                                                         



Mamma 

Du är som en ängel,

du finns alltid där för mig.

Din kärleksfulla värme gör

att alla problem försvinner.

Du är fantastisk. Jag älskar dig.




det är klart jag bråkar med mina föräldra, men innerst inne så vet man att de är dom som alltid kommer finnas där för en vad som än händer. Älskar er!

Av Louise - 4 november 2011 18:21

                                        p  

 

två halsdukar, bh, väska, mössa, pannband, vantar, trosor, necessär, byxor, vinterjacka, luvtröja, jeans skjorta, grönt linne + ett par lila mjukisbyxor (Y)

Av Louise - 3 november 2011 20:43

Sitter nu i stugan efter en hel dag på Ullared rätt sliten.....Vi ska även dit imorrn för att kolla på allt annat skit som vi inte redan tittat på ! Aja bloggar imorrn när jag kommer hem !

Ovido - Quiz & Flashcards