looouiiise

Alla inlägg under november 2011

Av Louise - 30 november 2011 20:32

hoppas dom syns för jag kan inte se dom själv, men humor!

Av Louise - 30 november 2011 20:26

Av Louise - 30 november 2011 20:06

                                           

sjukt mycket bilder men när jag kollar igenom så är det svårt att bara ta en på alla, så aa, det här är väl dom bästa + Amanda som jag inte har något kort på men ja,

Älskar er tjejer. 

Av Louise - 30 november 2011 18:22

     

jag älskar dig bästavän!

utan dig så vet jag inte vad jag skulle göra, hade aldrig klarat mig.

du finns alltid så fort det är något, hela den här sommaren har varit så sjukt kul och det är tack vare dig!

LOVE U !


Av Louise - 30 november 2011 14:48

kom precis hem, sitter och kollar film med ellinore.

haha sötis hon kom precis med saft haha <3¨

nu ska jag inte göra nånting typ träna på mitt prov, som jag har imorrn.

men aa, nu ska jag kolla film :D 

hejddddddååååå<3

Av Louise - 29 november 2011 22:47

meningen bakom mitt bloggnamn är väl nästan rätt själv klar. jag heter louise, men det ser ju sjukt tråkigt ut om det bara står louise så la till lite bokstäver (Y)

haha, aja hejdååå

Av Louise - 29 november 2011 22:44

mitt bloggande har ju helt klart blivit sämre, men det är ju för att jag just nu tillbringar all tid i stan..

men aa, Dagen har spenderats med dom helt klart bästa!

Nadia, Alva, Nathalie, Amanda och Zanna, finns inte så mycket jag heller skulle göra en att umgås med dom !

mycket finare ungar hittar man inte kan jag då säga!, men aa vi typ dampa och så vidare, sen drog jag Alva och Nathalie innan 8 eftersom jag skulle med bussen och dom skulle hem.

och nu ska jag bara gå upp och ducha sen så ska jag sova!

hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards