looouiiise

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise - 24 oktober 2011 20:35

haha, känner att jag är sämst på att blogga men de kommer ett sådär halv gulligt inlägg lite ibland bare :)

haha,o jag jaa, dom har fuckat bloggplatsen så min blogg ser helt cepe ut -.-

men de får jag fixa ngn annan dag :)

hhaha, iaf idag har jag inte gjort så mkt vart i skolan skulle inte till stan igen igentligen men så blev det inte med tanke på att jag va klar halv åtta typ xd

men aa, på ngn rast va jag o nathalie o zanna o träffa putte vi typ fulade oss osv, sen drog vi tbx till skolan, sen kom inte min jävla buss så aa va tvungen o vänta en halv timme men som tur är har jag galet efterblivna vänner som va i skolan jhahahahaha

hejdååååå !

Av Louise - 22 oktober 2011 23:45

Tjena !

dagen har spenderats med Nadia :)

vi har träffat nathalie o Ebba :)

och aa, typ gått omkring o fulat oss osv, imorrn ska jag träffa henne igen tror jag :)

haha, helgen har hittils varit grym men en dag till sen skuuulan, orkar inte den skiten?!?!

iaf nu ska jag fan kolla film, o sova för jag är bajs trött!

Hejdå !

Av Louise - 21 oktober 2011 21:45

heeeeej,

´bloggade inget igår eftersom jag sov hos min mormor :)

haha, drog hem vid typ sju igår för de va så kallt haha, innan va jag med Amanda, Nadia o Nathalie :)

ahha, iaf idag har jag vart med Nadia o Nathalie o aa, vi har väl inte gjort så mycket gått runt o fulat oss, o jag höll på o kissa på mig så mycket som jag garva kunde inte stå, hahah, mina kompisar kan nog va dom roligaste människoran någonsin!

haha, sen så på kvällen innnan jag skulle dra så satt vi vid breviksskolan, och där va de massa söta ungar, en som va typ fem han ba, har ni damp eller har ni adhd, man ba haha, vem lär en 5:åring de lixom!

o sen ngn annan unge bara jag har sett dig förut, någon gång i mitt liv jag ba wtf ?!!?

haha, iaf imorrn ska jag träffa dom igen ! 

Nu ska jag ducha o sen kolla film o sova asså :) 

Hejdå §

   

Av Louise - 19 oktober 2011 18:53

" Sometimes life´s hard, but i try to do the best of it"


hahah, de är vad nathalie säger om livet typ bara så alla vet :)

Av Louise - 19 oktober 2011 18:47

haha, bara jag som tycker tihi är fett gay ?!?!

haha skit samma :)

dagen har spenderats med Nathalie, Nadia o Amanda, vi träffade även Hannes o hans kompis filip typ :)

sen träffade vi kråkan o jannica, o alva o sanna :)

haha, muppar allihopa typ :)

aa, nu ska jag kolla film eller ngt :)

hejdå !

 

Av Louise - 17 oktober 2011 21:50

LOJJSAN SMAKAR BAJS :D Men jag älskar dej iaf baby mihihihi ;)





//Niiiiiiiiicole!!

Av Louise - 17 oktober 2011 21:28

                                                       

Ovido - Quiz & Flashcards