looouiiise

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Louise - 28 november 2011 22:38

imorrn drar jag mig till skolan om det bli som jag tänkt!

så nu snart ska jag försöka sova hejddåååå!

Av Louise - 28 november 2011 18:10


bilden är tagen bara för någon dag sen ser helt lila ut men aja ...

1. Det jag är mest rädd för är att mina närmaste ska lämna mig

2. Jag lyssnar på musik varje dag!

3. Jag, Nathalie, Ida och Alva ska komfirmera oss och vi tycker det är gay men vi ska gör det endå

4. Jag har världens bästa humor...ibland...

5. Jag har världens bästa vänner, som alltid finns där för en skulle aldrig klara mig utan dom!

6. Jag har lätt att börja gilla någon men vill ge det ett tag för att se om jag verkligen är kär

7. Hösten och Vintern 2010 kan ha varit den bästa tiden i mitt liv

8. Jag saknar rätt många just nu efter som jag bara har träffat Nadia,Nathalie, Alva Och Ida på typ en vecka snart!

9. Jag är sämst på att skriva sånnahär saker.

10. Folk har sagt att jag är bortskämd fast när det igentligen inte är så!

Av Louise - 28 november 2011 17:56

Dag 01- En nytagen bild på dig och 10 intressanta fakta om dig själv

Dag 02- Meningen bakom ditt bloggnamn

Dag 03- En bild på dig och dina vänner

Dag 04- En vana som du önskar att du inte har

Dag 05- En bild av en plats du varit på

Dag 06- Favorit superhjälte och varför

Dag 07- En bild på någon/något som betyder mycket för dig

Dag 08- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad

Dag 09- Varför började du blogga?

Dag 10- En bild på dig och en i din familj

Dag 11- En annan bild på dig själv

Dag 12- Någon du skulle vilja byta liv med och varför

Dag 13- Smeknamn du har och varför du har dom

Dag 14- En bild på något som gör dig glad

Dag 15- En bild på något du saknar

Dag 16- Vad jag har i väskan

Dag 17- Din favorit tid på året 

Dag 18- En bild på dig förra året och nu, hur har du förendrats sedan dess

Dag 19- En bild på dig när du var riktigt glad

Dag 20- Din favorit låt



Av Louise - 28 november 2011 15:53

tredje twilight filmen, haha, bröjar bli lite tråkigt med att bara sitta stilla osv....

men filmerna är ju bra iaf :D

haha, jag har så sjukt tråkigt har lixom varit hemma gången jag träffade någon annan än min familj sen i onsdags, och nu har jag ännu mer hosta vad är det för fel lixom!

åhhhh. aja hejdå!

!

Av Louise - 28 november 2011 15:28

thers´s only

1 thing

2 do

3 words 

4 you

I LOVE YOU 


Av Louise - 28 november 2011 15:24

det är sjukt hur mycket folk kan förendras, på bara några dar, att man kan gå från att vara världens bästa till något inte alls lika bra, fan, önskar bara att allt kunde bli som förr.

Av Louise - 28 november 2011 15:06

hej, fick inte dra till skolan idag heller men spelar inte så stor roll med tanke på att det var halv studiedag. kunde inte sova inatt pga alla hosta!

börjar verkligen bli trött på det här!

men aa, jag och ellinore som har hel studiedag sitter nu och kollar på alla twilight filmer!

typ över sex timmar med aa <3

så hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards