looouiiise

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Louise - 24 november 2011 21:28

Det pinsamma ögonbliket när någon säger att Justin Bierber suger när han har jobbat med Sean Kingston, Usher, Chris Brown, Mariah Carey & Ludacris. När han spelar gitarr, trummor, trumpet och har en fantastisk röst. När han har mer än 14 miljoner som följer honom på twitter, och över 37 miljoner som gillar han på Faceboook. När han har haft en världsturné & sålt ut madison square garden på 22 minuter. När han har släppt en bok, en film och 5 skivor. När han har vunnit 57 priser och varit nominerad till många fler. Allt detta efter att ha blivit upptäckt på youtube, han är bara 17 år.

   

   

Av Louise - 24 november 2011 20:24

haha, jag är glad hela tiden, nästan inget kan får mig sluta le, eller va glad inombords.

jag skrattar och ler åt saker som kanske inte ens är kul, men jag är gladare en vanligt.

men aa, nu är jag klar med det här, hejdåååå !

Av Louise - 24 november 2011 20:18

det är rätt konstigt nu två nätter i rad har jag inte kunnat sova på natten, för jag bara hostar eller vaknar och kan inte somna om.

men jag är sjukt trött!

jag somnar sover någon timma vaknar är vaken i tre timmar och sen somnar jag sen vaknar jag när mamma och ellinore går upp sen så somnar jag och vaknar vid halv elva!

trött, trött, trött.

men imorrn ska jag nog dra till skolan, tror jag,

hejdå!

haha, ser sjukt läskig ut på bilden men jaja!  

Av Louise - 24 november 2011 20:04

                                                                                 

Av Louise - 24 november 2011 17:31

min största rädsla är väl att jag skulle förlora alla som jag älskar!

asså att vara ensam kvar, osv.

det är vad jag är rädd för eller mest rädd för!

asså skapligt gay jag är känner jag, med alla dom här frågorna...

hhahahaahah, skit samma! 

 

<3

Av Louise - 24 november 2011 13:44

Ovido - Quiz & Flashcards