looouiiise

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Louise - 19 november 2011 23:57

filmen va grym !

och jag längtar redan tills nästa film! 

aja imorrn ska jag träffa Ebba och nu ska jag borsta tänderna osv.

hejdå!  

Av Louise - 19 november 2011 17:14

det finns mycket saker, men bland annat att åka bil med min pappa och lyssna på galet bra musik sjukt högt, och pappa berättar massa saker från när han va liten osv, de är nog de som alltid får mig glad och så !

men även att va med mina kompisar för dom finns alltid där och så !

men asså, jaaa, blir glad va mycket men de är nog sakerna som gör mig gladast!

Av Louise - 19 november 2011 16:33

1. jag har världens bästa vänner som jag litar på till tusen!

2. jag är glad om folk runt om mig är glada !

3. haha, jag får ofta höra att jag är efterbliven fast jag inte är det igentligen, men aa!

4. Det kan inte gå en hel dag utan att jag skrattar!

5. Jag hatar att bo i verkebäck oftast!

6. När jag bråkar med mina närmaste så orkar jag inte göra något så jag är depp hela tiden osv.

7. jag vet att jag har skrivit världshistoriens tråkigaste sanningar...

men kommer inte på något.......

Av Louise - 19 november 2011 16:30

dag 1. sju sanningar

dag 2. något som gör dig lycklig

dag 3. 3 saker som finns i ditt rum.

dag 4. en bild på dig för ett år sen.

dag 5. en bild på någon du litar på och varför.

dag 6. det här får mig att gråta.

dag 7. beskriv din förebild.

dag 8. min störst rädsla i livet.

dag 9. hur jag är när jag är kär!

Av Louise - 19 november 2011 16:26

min dag!!!

haha, vaknade vid halv tio skrev klart mitt so arbete, har typ en fråga kvar...

ducha, åkte bil med pappa o lyssna på musik o snacka och så!

åkte hem fixade mig, käka, och nu ska jag kolla film och sen vänta till klockan nio för då ska jag på bio !

BREAKING DAWN, tack vare min kära vän zanna så har jag blivit typ galen så fort en film är slut så vill jag se nästa osv, och nu när det är del ett o del två så vet jag inte hur det ska gå....

haha, men aja!

hejdå på er!

 

Ovido - Quiz & Flashcards