looouiiise

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Louise - 22 november 2011 19:06

 litar helt klart på mina närmaste vänner!

allihopa, har inte kort på alla, men ska lägga ut några,

men det är ju klart det finns dom jag litar på mer en andra osv. men jag har rätt lätt och märka vilka man kan lita på osv!

men aa, jag är så sjukt glad att jag har mina vänner och utan dom skulle jag aldrig klara mig!

men dom jag inte har bilder på ni vet vilka ni är!

           

Av Louise - 22 november 2011 19:03

asså hatar det, hostar hela tiden, ont i halsen och känner att huvudvärken är påväg!

så aa, jag drog hem och ska kolla film med mamma och pappa och Ellinore och sen gå och lägga mig tidigt!

haha, aa innan träffade jag Nadia, Amanda och Nathalie ett tag!

aja herååå!

en bild på mina muppar!  

Av Louise - 22 november 2011 07:05

hahaha, så känner jag orkar inget, och sen går jag till fyra idag med massa lektioner!

som jag aldrig kommer orka!

aja, nu ska jag fixa mig klart.

och efter skolan idag ska jag träffa Nadia tror jag :)

hejdå :)

Ovido - Quiz & Flashcards