looouiiise

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Louise - 17 november 2011 21:49

heeeeej!

haha, jag är så sjukt seg om dagarns, så jag orkar inte ens blogga men idag så :D

haha, men aa, är fortfarande trött men aa, idag har jag vart med nathalie och nadia.

Galet kul!

senare på dagen gick vi även och träffade amanda och då drog vi till mejeriet. ocj där träffade vi Josse och Melina.

så vi va där till typ 8 sen drog alla hem!

men aa!

ska försöka skärpa mig med bloggandet.

hejdåå!  

...

Av Louise - 17 november 2011 21:45

saknar dig!

förut träffades vi minst en gång i veckan?

nu träffas vi aldrig vad har hänt,

saknar dig, bästavän

Klara mig aldrig utan dig!

fast ja, 

man väljer sina egna beslut,

man väljer vilka man umgås med.

du har valt o tråkigt nog så va jag väl antagligen inte en av dom*?

Men förhoppningsvis så vet du, att det är dig jag menar när jag skriver det här!

vill bara att du ska veta att jag saknar dig hela tiden. 

Älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards