looouiiise

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Louise - 6 november 2011 02:39

nu ska va försöka sova efter en galet rolig dag !

o nathalie är gay o tror att hon kan få folk att slapna av genom att säga sjukt fula saker!

typ slapna av o tänk att ni är på ett bra ställe där ni mår bra, osv osv !

skiter på mig !

nu ska jag sova!

hejdå !

 

Av Louise - 6 november 2011 01:17

sitter nu hemma hos mig med tre muppar, som nyss satt i min soffa o tjöt som idioter!

Efter att vi hade kollat på Jag saknar dig !

trodde jag skulle dö, ebba o jag hade redan sett film så vi typ dog av garv när vi kollade på när dom tjöt !

nu ringer dom till massa människor, och har damp, blir fan rädd o så kommer dom fan söka upp mitt nummer o typ döda min familj......

eller det är de som säger iaf...

blir fan räddd ;o

aja, kommer dö o det är deras fel !

hejdåå !

 

Ovido - Quiz & Flashcards