looouiiise

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Louise - 21 november 2011 21:18

nu ska jag kolla film och fixa naglarna om jag orkar sen ska jag försöka sova!

hejdå!

 

bjuder på två bilder från i sommras på mig och min lillasyster !  

Av Louise - 21 november 2011 20:40

   

de där va jag för ungefär ett år sen, i höstas!

haha, helt klart roligaste tiden i mitt liv!

Hela höstens spenderades med världens finaste folk som är något enormt roliga och så!

men det är synd att alla har förendrats så pass mycket nu så att de alltid blir bråk men jaaa!

Det är något jag aldrig kommer att glömma helt klart och ni som va med vet vad jag snackar om!

Av Louise - 21 november 2011 20:05

tjennaaaa, !

haha, dagen har spenderats i skolan och även träffat Nadia och Nathalie ett tag :)

haha, utvecklings samtal också..

men aa det gick ju faktiskt rätt bra :)

nu ska jag dra och ducha och så hejdå :)

Ovido - Quiz & Flashcards