looouiiise

Alla inlägg under november 2011

Av Louise - 21 november 2011 20:05

tjennaaaa, !

haha, dagen har spenderats i skolan och även träffat Nadia och Nathalie ett tag :)

haha, utvecklings samtal också..

men aa det gick ju faktiskt rätt bra :)

nu ska jag dra och ducha och så hejdå :)

Av Louise - 20 november 2011 22:07

dagen spenderades med amanda!

vi kollade på film och snacka och så !

haha, kul iaf  vi träffade även ebba ett tag :)

men aa, nu är jag hemma och har kollat film ska borsta tänderna och så nu!

ska till amanda imorrn på morgonen, haha är hon inte vaken så vet jag inte vad jag gör :o

haha hejdå! 

 

Av Louise - 20 november 2011 13:54

Vid tre någon gång ska jag åka in till stan och träffa Amanda.

Jag ska även träffa Ebba och Nadia idag, om jag får tag på dom förstås!

aja hejdå!

Av Louise - 20 november 2011 13:51

1. Min säng   

2. Av någon anledning så finns det alltid ett vatten glas i mitt rum !

3. Spegel. 

Av Louise - 20 november 2011 13:49


de här va nog något av de roligaste på länge

"va det en korvkö eller en korvlö? "

Av Louise - 19 november 2011 23:57

filmen va grym !

och jag längtar redan tills nästa film! 

aja imorrn ska jag träffa Ebba och nu ska jag borsta tänderna osv.

hejdå!  

Av Louise - 19 november 2011 17:14

det finns mycket saker, men bland annat att åka bil med min pappa och lyssna på galet bra musik sjukt högt, och pappa berättar massa saker från när han va liten osv, de är nog de som alltid får mig glad och så !

men även att va med mina kompisar för dom finns alltid där och så !

men asså, jaaa, blir glad va mycket men de är nog sakerna som gör mig gladast!

Ovido - Quiz & Flashcards