looouiiise

Alla inlägg under september 2011

Av Louise - 1 september 2011 20:35

De är helt sjukt att vi har känt vaddå mindre en ett år, att vi har blivit så bra kompisar är jag så sjukt glad över, tack vare er så har jag haft ett av dom roligast sommarloven!

Älskar er sjukt mkt klarar mej aldrig utan er två !

Nichole Ringdahl Fredlund, Zanna Pettersson   & Nathalie falkhammar Älskar er !

B-vänner då, nu & föralltid !

               

Av Louise - 1 september 2011 20:26

haha, har ingen speciell vana, såå a vet inte vad jag ska säga nu, haha, de här sög, men aa, jag önskar att jag slutade lägga all jävla energi på helt fel saker asså så fort jag blir sur så är de det enda jag tänker på hur förbannad jag är som jag gör mej sjukt trött, men som tur är så blir jag inte jätte sur många gånger, men aa när jag väl blir de så kan jag bli sur på allt o alla som jag ingentligen inte har ngt emot!

haha, men den den saken va sämst så vi tar en till !


Dag. 5 En bild på en plats du varit på !

som vanligt inte bara en bild efter som jag inte kan välja vilken eftersom jag är efterbliven eller ngt!

Men iaf, Öland alla bilder är från i år !

haha, min familj o jag då såklart har åkt dit ungefär varje år sen jag va 3 år !

På samma ställe (vi hyr alltså stugor), varje år haha, de finns en del hus där i vi har bott i tre av dom (Y)

men aa, den eller dom veckorna vi är där så kan man verkligen slappna av o slipper viken o all skit! 



               

Av Louise - 1 september 2011 20:22

haha, älskar känslan haha, aja :D

när jag endå håller på kan jag ju säga att jag hatar när dom tar bort ord ut låtar för att de e svordomar eller så för de e jätte fult får damp hehe !

iaf nu ska jag lägga mej o kolla på film o vill sova haha, men kan ju inte hatar att ha långtråkigt usch!

hahah, aa, ska inte till skolan imorrn heller tror jag, även att jag helt ärligt hellre hade gått till skolan än att sitta hemma hela dagarna -.- 

hahah, iaf, bara för att jag har tråkigt så ska jag gör en till såndär dag grej aa, ahhaha :D

Hejdååå !

Av Louise - 1 september 2011 14:05

haha, jag har så många bilder så istället för en så tar jag ngra !   

haha, aa orkade inte hålla på med de här så tog bilder som ni redan har sätt :D

asså, nu tog jag dom hära bilderna men ni vet ju vilka ni är :)

                                   

Av Louise - 1 september 2011 08:02

såå aaaa, nu ska jag sov eller aa, ngt kolla film tror jag !

kan inte sova när jag väl har vaknat, hehe §

bloggar säkert senare har lovet nichole ett  par bilder o så :) 

hejdooo !

Ovido - Quiz & Flashcards