looouiiise

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Louise - 7 september 2011 19:03

Dag 12, varför började du blogga?

De här är ju min andra blogg, men typ för att mina kompisar bloggade o typ för att jag skulle ha ngt o göra när jag hade tråkigt eller så, men nu tycker jag de är rätt kul :)

men inte så mkt att säga om de men lixom så jag kan se tbx hur jag va o vad jag gjorde o så :)

haha, men aja xd

Dag 13.  En bild på ditt/dina husdjur !

     

haah, hittade inte ngn bra bild på min andra hund :(

Men de är iaf världens bästa arrack som är schäfer då :D

På bilden högst upp är de Alex första dagen med min kamera också :D

Andra Selma , söööt !

Tredje min lilla bajs hund rocky :D

Puss hej :D

Av Louise - 7 september 2011 18:59

kunde ionte blogga igår, men går dagen spenderades med idag, sen på kvällen drog vi till speedwayen, där träffade vi Ella, Nadia, Richard,Gurkan, Gurra, Kevin, Danne o aa mer folk xd

Grattis till v-vik som vann :D

idag har jag vart med Ida o Nathalie :D

Vi har inte gjort ett Skit satt o snacka med ngra muppar vid marieborg typ nån timme :D

men jaja, nu ska jag käka :)  

Ovido - Quiz & Flashcards