looouiiise

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Louise - 19 september 2011 22:40

just nu fular jag mig mot typ hela världen, men skit samma !

imorrn börjar vi klockan halv tio tror jag, ska till nathalie på morgonen, o hon kommer säkert döda mig eller ngt, men aja, är trött o vill sova så ska försöka nuu !

hehe, tror inte de kommer på så bra men innan ska jag lägga upp nån  bild på mig o nico :D <3

hihi, sötis <3

de va typ ngn som frågade om de xd


                     

Av Louise - 19 september 2011 15:41

idag är jag sjuk !

o de känns såååååååå hääääär kul ?!?!

NEJ !

fan alltså jag hatar att vara sjuk!

men aa, min mamma är också sjuk så jag får iaf lite sällskap !

men aa, har nyss kollat film haha, grym film men kommer inte ihåg vad den hette ;o

är typ helt död nu :(

men asså idag när vi har elevensval vecka sak !

så är jag sjuk när jag inte behöver jobba lixom vad är de för stil?!?! 

men vafan nu ska jag skaffa mig ett liv o inte bara sitta o klaga, men jag SKA va frisk tills imorrn för ska på speedway !

men vafan asså hatar dehära !

nu kom min moster också haha?

kommer typ smitta hela världen men shit the same !

hejdååååå !

Ovido - Quiz & Flashcards