looouiiise

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Louise - 3 september 2011 10:59

Dag 6, Favorit superhjälte o varför?

Ehm, för de första  har jag inte favorit superhjälte eftersom jag typ aldrig kollar på sånna filmer o sånt hehe !

men asså aa då har jag ju inget o säga !


Dag, 7 En bild av någon/några/något som gjort stor inverkan på ditt liv !


Som alla kanske fatta så äre bilder på mina bästavänner! o min familj!

Fast aa, alla på bilderna är som familj för mej !

jag älskar er så sjukt mkt utan er skulle jag inte klara mej !


                                   

Av Louise - 3 september 2011 10:57

tja, jag vaknade för typ en timme sen, o aa igår hade jag inte lust o blogga typ !

men aa, idag ska jag inte till stan o träffa ida :D

inte så mkt mer o säga haha §

hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards