looouiiise

Alla inlägg under september 2011

Av Louise - 11 september 2011 12:59

haha, kan inte säga mycket mer en att min klass är bäst typ ;)

haha, ungefär såhär ser en helt vanlig dag i hemkunskapen ut ;)

                                       med dom bilderna säger jag hejdå o lägger mej o kollar en film !

Av Louise - 11 september 2011 12:05

aa, idag har jag inte så mkt att göra så tänkt fixa bloggen lite, om de är någon som kan hjälpa mig med en header så kan ni ju snacka med mig på fb eller så :)

skulle va sjukt snällt :)

haha, iaf i går snackade jag med nathalie i telefon från typ halv elva till halv tolv ungefär xd 

haha, mupp unge, haha, söta saker sa hon hela tiden tex

N:livet är hårt

L: hahahhahaha

N: ojjj, fan jag satt mig i tandkräm nu känns ju livet ennu bättre noooot faaaan, tvättmedel på benen också 

L: WTF?!?!!?

hahhahaungefär såå xd <3

men iaf nu ska jag fixa mitt rum o så :D

HEjdååå :)

Av Louise - 10 september 2011 22:00

haha, har ingen ipod men dom först låtarna på spotify kkan man ju taa :D


Yes- LMFAO 

Shots- LMFAO

Allt vi gjort- STOR

Phone home- lil wayne

Criminal- Eminem

Criminal- Britney Spears 

Party all night (sleep all day)- Sean Kingston

More-Usher, Redone Jimmy Joker Remix

On my level- Wiz Khalifa

Baby?- Newkid

Little bad girl- David Guetta, Taoi Cruz, Ludacris

Moves like jagger- Marron 5, Christian Aguliera

Drop the world- Lil Wayne, Eminem

Sången om ingenting- Kobojsarna

Happy birthday- Flipsyde, Piper

Av Louise - 10 september 2011 21:59

   Älskar dej lillasyster !  

Av Louise - 10 september 2011 11:45

hahah, svär typ de enda jag har på mej när jag är hemma nu, eller på kvällen o så :)

men iaf nu ska jag dra o duchsa sen ska jag o mamma åka o handlad :)

o för dom som inte vet så har jag utegångsförbud huehue :)

vi behöver inte ta upp varför men aa, nu ska jag dra :)

Hajdåååå

o just de ella är bög o har tagit alla mina bilder från hemkunskapen o redigerat alla, jävla bög !

haha, ne men aaaa!

   

Av Louise - 9 september 2011 21:28

asså dör så söta !

men de va inte de jag skulle säga utan nu kollar vi på film sen ska vi göra ngt, så bloggar nog inte mer idag xd

haha, har inget o säga :o

hahah, men aaa, just nu så saknar jag massa folk o klassen från 6:an jätte mycket vet inte varför men mest för att jag saknar folket o hur alla va då osv !

asså alla har förendrats så mkt men aa saknar dom endå !

haha:)

två bilder på klassen bara för att vi va så söta *host* o världens gulligast smurf!

     

Av Louise - 9 september 2011 20:20

haha, asså jag tror jag är kär !

i smurfarna !

asså den där klumpiga så jävla söta, asså jag dör !

nu ska vi kolla på sucker punch :)

verkar skjukt bra så bloggar senare :)

haha, moa o jag ska kolla asså :) hejdå :)

Av Louise - 9 september 2011 15:14

tjenare  

idag har jag varit i skolan har varit skapligt trött hela den här veckan !

asså vet inte vad de är med mej somnat vid typ nio två dar i rad men är fortfarande så jävla trött !

haha, men aja skit samma för dom som inte fatta så är moa en tjej som har de lite svårt hemma eller aa hon har iaf varit hos oss varannan helg sen hon va typ tre , fyfasen vilken gullig unge, som är här just nu asså :)

men nu ska vi typ gå ut eller ngt, men aja hejdåååå :D

    bjuder på två bilder också :D 

Coooooooling :D

Ovido - Quiz & Flashcards