looouiiise

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Louise - 20 september 2011 21:53

thihi, dagen började med att jag pkte till nathalie på morgonen , sen drog vi till skolan typ en halv timme för tidigt gick omkring där, sen hade vi typ språklig kommunikation, vet inte hur de stavas men vi skulle sitta o snacka i skype med folk från spanien typ , hahahahahah!

dom kunde ju typ inte engelska ;o

men aa, efter skolan drog vi till nathalie sen mötte vi nadia, o va med henne sen drog vi på speedway men nathalie ville inte hänka, så nadia o jag gick till amanda där zanna även va men hon kunde inte följa med, vå träffade ngra på vägen också men skit samma, haha, iaf sjukt rolig kväll eller inte i början då kom de ngn jävla bög som trodde att han kunde förstöra min kväll men never !

haha, skit samma, nu ska jag käka som jag inte gjort på hela dan xd 

hejdååååå !

Ovido - Quiz & Flashcards