looouiiise

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Louise - 5 september 2011 21:03

nu sitter jag o snackar med massa folk på typ fb o msn o sånt skit, hahah :D

no life !

så tänkte att jag gör en till sån där dag grej :D


oftast lil wayne låtar de finns en för varje känsla, eminem också, också massa svenska rappare, tex, ken ring ! 

De är nog min favorit musik !

eller mina favorit artister :)

grymma, men Ulrik munther har också enormt mycket talang !

De är också tre låtar från idol i år som jag har lyssnat på hela dagen hah :)

Chasmin Marques Karlsson- Hold my breath

Moa lignell- When i held ya

Andre Zuniga Asplund- Från och med du 

haha, klara mej inte utan musik skulle kunna sitta o skriva om de hela kvällen men de orkar ingen läsa hehe !

       

en anledning till att jag tkr om dom är att dom är snygga allihopa!

o så jävla grymma !

Av Louise - 5 september 2011 20:31

                  Galet cool! 

haha, bara för att, jag typ inte har haft ngt liv idag,  o då tack vare min bästavän så har jag börjat redigera bilder typ, så nu är de mitt liv :)

Btw, älskar min ögon färg på den sista bilden o har inte redigerat ögonen :D

haha, aja, hejdåå :D

Av Louise - 5 september 2011 20:29

                       

Av Louise - 5 september 2011 16:50

kan inte ens beskriva hur ledsen jag blir...

I min familj har tre personer haft cancer, Min gammelmorfar, min faster, och min mormor, två av dom dog, min gammelmorfar o min faster, gammelmorfar dog för minder än ett halvår sen, vi va påväg till honom då jag och min pappa för vi visste att han inte hade så lång tid kvar, men när vi var nästan framme så ringer dom o säger att han va borta...

Min faster dog när jag va tre, även att jag inte hann lära känna henne så blir jag ledsen så fort vi pratar om henne när jag ser bilder, jag har fått ett armband som var hennes o de går jag med nästan hela tiden!

Min mormor, har haft cancer tre gånger men hon är så pass stark att hon överlevde tror inte jag skulle kunna klara mig utan min mormor, helt ärlig!

Av Louise - 5 september 2011 16:00

Ehm, jag är slolt över att jag har kommit upp i tid o inte skolkat i skolan !

skapligt stolt o att jag har börjat gå ut o gå men aa, de e ju tredje dagen idag men jaja, kommer nog fortsätta med de :)

haha, o de är vad jag ska göra nu hejdå :D

Av Louise - 5 september 2011 15:53

haha, lyssnar på den låten atm :D

haha, iaf kom nyss hem från skuuulan !

ska gå ut o gå nu sen kolla film (y

men aa byyye :D

Ovido - Quiz & Flashcards