looouiiise

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Louise - 14 september 2011 22:02

haha, vi har damp (y

nemen idag har vi inte gjort så mycket typ snackat tagit kort o aa så :)

hon sover även här vi får se hur vi mår imorrn i skuuulan :)

men iaf, nu ska vi typ kolla film eller försöka sova :) 

huehue, men aa, hejdå, bilder kommer imorrn tror jag <3  

Av Louise - 14 september 2011 16:10

 

Av Louise - 14 september 2011 15:52

Dag, 16 en annan bild av dej själv !

   Dag, 17 Någon du skulle vilja byta liv med en dag, vem/varför?

haha, en kändis tror jag asså någon som är riktigt känd bara för att få känna på hur de känns, de hade varit sjukt coolt måste jag bara säg :)

haha, men aa :D

Dag, 18 Planer, Drömmar, Mål du har !

Planer: inga speciella planer nu men asså aa hähä!

Drömmar: Att kunna åka på en resa med mina kompisar i typ en månad hade varit grymt !

haha, jag vill även åka på en resa asså jorden runt men då med min familj !

Mål: Klara skolan är nog mitt mål nu men asså är bara så trött på skiten redan efter typ tre veckor !

men de är mitt mål !





Sitter nu o väntar på nichole som ska komma när som har jobbat med mitt so arbete att bra tag nu så har 1 och en halv fråga kvar xd men dom kan jag inte göra hemma eller jo när pappa kommer :) <3

hajdooo :D

Ovido - Quiz & Flashcards