looouiiise

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Louise - 18 september 2011 21:36

haha, sov hos mormor om ni undrar varfor jag inte har bloggat xd

o min data fuckar sa jag kan inte skriva vissa bokstaver xd

haha fyfan va muppigt inlagg de kommer bli o ni kan ju nastan gissa vilka bokstaver jag inte kan skriva huehue xd

men iaf igar traffade jag forst nathalie sen drog vi till jonte o sen motte vi danne o kevin pa coop va med dom ett litet tag sen drog vi o sen efter ett tag trafffade vi richard o gustav !

haha, muppar hoppar in i buskar o  haller pa hahahahahah !

sen innan jag gick hem gick jag o traffade ella o sa, haha idag va jag med nathalie o ella till klockan halv fem typ xd

sen drog jag hem imorrn har vi elevensval skit xd vet inte nar vi borjar eller vart vi ska va huehue xd

hoppas pa att nathalie ringer imorrn xd eller i kvall xd

men haaaajddddooooo !

Ovido - Quiz & Flashcards