looouiiise

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Louise - 11 september 2011 21:07

             

Av Louise - 11 september 2011 21:03

            That´s life!

Av Louise - 11 september 2011 12:59

haha, kan inte säga mycket mer en att min klass är bäst typ ;)

haha, ungefär såhär ser en helt vanlig dag i hemkunskapen ut ;)

                                       med dom bilderna säger jag hejdå o lägger mej o kollar en film !

Av Louise - 11 september 2011 12:05

aa, idag har jag inte så mkt att göra så tänkt fixa bloggen lite, om de är någon som kan hjälpa mig med en header så kan ni ju snacka med mig på fb eller så :)

skulle va sjukt snällt :)

haha, iaf i går snackade jag med nathalie i telefon från typ halv elva till halv tolv ungefär xd 

haha, mupp unge, haha, söta saker sa hon hela tiden tex

N:livet är hårt

L: hahahhahaha

N: ojjj, fan jag satt mig i tandkräm nu känns ju livet ennu bättre noooot faaaan, tvättmedel på benen också 

L: WTF?!?!!?

hahhahaungefär såå xd <3

men iaf nu ska jag fixa mitt rum o så :D

HEjdååå :)

Ovido - Quiz & Flashcards