looouiiise

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Louise - 12 september 2011 19:49

haha, sov två timmar o en kvart i natt (Y)

somande vid typ elva till halv ett o sen somnade jag precis innan jag skulle upp typ ;o

hah skapligt övertrött o har inte ngn o ta ut allt mitt damp på -.-

haha, men tycker synd om putte för skriver med han nu men han har ju också damp så de e lungt :D

haha, iaf ska fixa bloggen idag eller imorrn, vi får se, så fort emelie är klar med min header så ;)

nu sla jag kolla film eller ngt skapligt uttråkad o jag harju utegångsförbud o de känns ju inte så jävla fint med tanke på att de är hela veckan tills på torsdag, ska va med zanna på fredag tror jag :)

o nathalie sa att hon ska sova här när vi har studiedag men vi får se hur de går med de, ska iaf va med nichole i morrn typ :)

eller aa, jag bara skriver o skriver o skriver vet inte ens vad jag skriver om längre hähä <3

hejdååå :D

Av Louise - 12 september 2011 19:31

                              haha, till emelie som ska göra en header till mig huehue, blir sjukt glad om du gör mer än en så jag kan byta lite :D

Ovido - Quiz & Flashcards