looouiiise

Alla inlägg under augusti 2011

Av Louise - 12 augusti 2011 08:18

tjjaaa, klockan är nu 08:23 typ o jag är vaken nu för att mamma väckte mej för att hon trodde jag hade tagit hennes puder men egentligen vet hon att jag inte ens använder de men aa!

haha, hann inte blogga igår dels för att jag inte hade ngn data, o för att jag va fett trött typ !

haha, vaknade vid tio o sen typ dampat omkrin tills klockan elva (y

haha, somnade vid typ ett, så kommer va trött idag typ, fast nae !

men gårdagen, va typ den roligaste dagen på länge!

haha, Va ju då med Ella, Nathalie o Nadia o vi typ fulade oss mot alla o förlåt till dom som vi ringde typ !

haha, iaf nu ska jag kolla film o se om jag kan somna om som jag hoppas på !

haha, annars lägger jag inte bilderna nu eller senare !

bye (y

Av Louise - 10 augusti 2011 22:27

                         

haha, ni ser ju bara ;o

iaf idag har jag vart med zanna, träffade även nathalie o jonte ett tag!

Måste bara säga att jag saknar amanda så jävla mkt de är inte klokt !

blev så jävla ledsen förut när vi träffades älskar dej sjukt mkt syster <3

Hejdå !

Av Louise - 10 augusti 2011 08:33

har nyss kollat klart på Teen Choice Awards!

haha, vaknade vid 8 idag haha, inte så konstigt med tanke på att jag somnade vid typ tio xd <3

aja, igår blev de inte att vi gjorde tacos vi typ gick omkring o fula oss överallt :)

haha, ska träffa samma dampungar idag igen :D <3

haha, ska fixa mej nu, o vänta på att dom ska vakna !

Bye <3

Av Louise - 9 augusti 2011 13:38

                                                 

Av Louise - 9 augusti 2011 12:25

haha, Idag ska jag nathalie o zanna göra tacos om de blir som vi har sagt :)

haha, kanske inte bara blir vi men de ska bli sjukt kul vi tre i ett kök, hehe <3

de kommer bli fett kul !

aja, har duchat o fixat mej nu så ska dra till stan med 14:23 bussen :)

haha, skriver mer ikväll <3

Bye !

några bildeer barre :D

                     

Av Louise - 8 augusti 2011 23:58

Finns för dej hela tiden dag som natt är de ngt som händer mitt i natten är de bara o ringa de vet du !

flyttar du så slår jag sönder dej haha, nemen pussN

loveu !  

Av Louise - 8 augusti 2011 23:54

kom nyss efter en sjukt cepe dag typ :)

Haha, har vart med Nathalie o Zanna så vad annars typ :)

Senare på kvällen träffade vi även Richard o Axel :)

haha, riktigt roliga killar de !

haha, måste bara säga att de finns sjukt omoget o bajsigt folk i denna vik;)

aa, de är typ så jag känner jus nu fega jävlar också !

fan nu ska jag inte låta all min ilska gå ut över bloggen men ja va bara tvungen o säga de!

haha, bye <3

Av Louise - 7 augusti 2011 22:41

efter en sjukt lång o jobbig dag så ska de bli skönt o sova *! 

Ovido - Quiz & Flashcards