looouiiise

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Louise - 12 augusti 2011 20:24


 

Jesper Björklund!

 

Taylor Lautner

 

Chad Michael Murray

Joel Kinnaman (så snygg!)

   


Justin Bieber


 

Eminem 

   Ryan Sheckler!

haha, de finns så sjukt mkt snygga människor tror jag dör !

Av Louise - 12 augusti 2011 12:09

haha, aa, ska fan göra de (y

sjukt snyggt haha, vill ju ha i tungan o överläppen också haha, naveln med men aja, mamma o pappa vill inte de men haha,

dör!

   

Av Louise - 12 augusti 2011 08:31











Hon va 17 år, 45 kilo lätt, skinn och ben.

Men spegeln äter upp det positiva som hon ser.

Lämna mej i fred för jag orkar inte inte mer.

två fingara i halsen - hostar upp mina problem.




Så spottar ut skam, 

Lever med en fiende, 

Lever med en nattsvart känsla så vidrig, 

Men,

Känns som döden knackar på när man är ensam.

Jag skär mej själv för att rymma ifrån den känslan.




Tänk dej en massa människor som samlas runt dej o pekar ut alla dina fel som ett mönster.

Därför stannar jag hemma,

O låser in mej på rummet,

De känns lite tryggare- 

Världen genom mitt fönster.




Har dåligt med pengar,

Kan inte följa trenderna,

Och gör man inte de så försvinner dom flesta vännerna.

Sömnlös, Hoppet hoppade av.

Första chansen det fick så jag mår botten idag.




Du är vacker som du är,

Du måste vara som du va,

Det är knappast fel på dej,

Det är fel på hur världen är idag,

Knyt båda nävarna o fokusera på något bra,

För innerst inne så vet dom om att dom har fel o du är underbar!




Du är vacker som du är,

Du måste vara som du va,

Det är knappast fel på dej,

Det är fel på hur världen är idag,

Knyt båda nävarna o fokusera på något bra,

För innerst vet dom om att dom har fel o du är underbar!a





Har en farsa som är världens största egoist.

Han blev kär i alkoholen,

Tar familjen sist.

Jag skulle vilja säga att jag inte bryr mej ett piss.

En ensam fågel som bär på tok för stor kvist.




Våra liv kan kännas tomma och iscensatta,

Tänk om vi redan är döda,

Här i stället straffas.

Det äter upp mej inifrån,

Självkänslan,

ligger i respirator så skadad o väntar.





Den positiva lilla tjejen är försvunnen.

Blicken är tom,

Kapitel 17 är ba´mörker.

Varför spelar spegeln ett spel mot mej?

Varför gråter livet mär döden alltid ler mot mej?





Hur ska jag bete mej i sociala sammanhang, 

När kroppen har panik o hjärnan vill spela på samma band?

Jag hatar att jag hatar mej, 

Är trött på att vara trött.

Ensamheten förför mej varje dag när jag kliver upp





Du är vacker som du är,

Du måste vara som du va,

Det är knappast fel på dej, 

Det är fel på hur världen är idag,

Knyt båda nävarna o fokusera på något bra,

För innerst inne vet dom om att dom har fel o  du är unferbar.





Du är vacker som du är, 

Du måste vara som du va,

Det är knappast fel på dej,

Det är fel på hur världen är idag,

Knyt båda nävarna o fokusera på något bra,

För innerst inne vet dom om att dom har fel o du är underbar!





Det känns som första dagen i skolan, 

Ja,

Fast varje dag.

Nervositeten kidnappar min mage fram o tillbaks.

Om jag kunde lite på mej själv o sluta söka svar,

Då kanske ni skulle se mej som någon som var lika bra.




En osynlig 17-åring vore alls dröm.

Men inte på det sättet när skeppet har gått på grund.

Låt mej inte sitta ensam idag igen,

Låt mej inte möta mina tankar som följer mej hem.




Blickarna i korridoren är som knivhugg i låren.

Det är sånt som får mej överväga resan till båren.

Tonåren,

Som skulle va något bra.

Varför flyttar dom på mej när mobbarna får vara kvar?





Men jag förstår dom, 

Det måste va mitt fel,

Det måste vara mitt äckliga jag som sätter mej i spel.

Det finns ingeting som går upp,

Allting går ner.

Bäst jag smyger in på rummet o skriver mitt brev.






Du är vacker som du är,

Du måste vara som du va,

Det är knappast fel på dej,

Det är fel på hur världen är idag,

Knyt båda nävarna o fokusera på något bra,

För innerst inne vet dom om att dom har fel o du är underbar!




Du är vacker som du är,

Du måste vara som du va,

Det är knappast fel på dej,

Det är fel på hur världen är idag,

Knyt båda nävarna o fokusera på något bra,

För innerst inne vet dom om att dom har fel o du är underbar!

Av Louise - 12 augusti 2011 08:18

tjjaaa, klockan är nu 08:23 typ o jag är vaken nu för att mamma väckte mej för att hon trodde jag hade tagit hennes puder men egentligen vet hon att jag inte ens använder de men aa!

haha, hann inte blogga igår dels för att jag inte hade ngn data, o för att jag va fett trött typ !

haha, vaknade vid tio o sen typ dampat omkrin tills klockan elva (y

haha, somnade vid typ ett, så kommer va trött idag typ, fast nae !

men gårdagen, va typ den roligaste dagen på länge!

haha, Va ju då med Ella, Nathalie o Nadia o vi typ fulade oss mot alla o förlåt till dom som vi ringde typ !

haha, iaf nu ska jag kolla film o se om jag kan somna om som jag hoppas på !

haha, annars lägger jag inte bilderna nu eller senare !

bye (y

Ovido - Quiz & Flashcards