looouiiise

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Louise - 7 augusti 2011 22:41

efter en sjukt lång o jobbig dag så ska de bli skönt o sova *! 

:(

Av Louise - 7 augusti 2011 20:36

Älskar dej bästavän så jävla mkt vet inte vart jag ska ta vägen vad jag ska göra om du inte är min vän längre?

på sjukt kort tid så fick du så jävla stor betydelse i mitt liv !

Du är den som alltid finns där alltid stöttar mej !

Vad ska jag ta vägen om du inte finns för mej ?!

Av Louise - 7 augusti 2011 14:12

Glömmde säga att jag tappade min telefon i vattnet igår!

hur jävla klantig får man bli ?!?!!?

ååhh dör ! 

fast får ha min HTC nu eftersom jag hade ju sony ericsson förut den som jag tappade i vattnet men jaja!

haha, vid preem sjukt pinsamt jag fick typ panik o vet inte vad jag höll på men men hoppade i alla fall under den där bron där man tankar båtar för de va där jag tappade den men de gick ju brafan !

haha, nathalie typ asgarvade :o

elak :(

men aja Bye :D

Av Louise - 7 augusti 2011 14:08

haha, bloggade inte igår eftersom jag inte fick ha datan på kvällen, men aja nichole sov här o hon sover fortfarande jag har duchat o allt ska bara sminka mej sen är jag klar men jaja, igår va jag med nathalie o Nichole !

haha, sjukt rolig dag om jag får säga de själv :D

hehe, måste barre säga förlåt till Nathalie för jag va rätt elak mot dej igår :o

iaf nichole o nathalie badade på kvällen haha, inte jag men aja !

byee <3

Ovido - Quiz & Flashcards