looouiiise

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Louise - 27 augusti 2011 19:32

hahah, nu är nico här :)

vi ska typ kolla film o så eftersom jag inte åkte in till stan idag hähä :)

men aa, vi ska kolla på the messenger o typ Det hihi :d

o sen så får vi se vad vi gör :)

<3

hon vill iaf dra o bada typ!

vi får se hur de går med de men aaaaa, byeeee <3

Av Louise - 27 augusti 2011 17:17

ja, som rubriken säger så åker jag in till stan närsom helst nu med ennu en dag med fint häng :)

Alltså Ida, Nathalie o Zanna <3

haha, vi får se vad vi  hittar på, så jaaaa

bye 


Av Louise - 27 augusti 2011 10:58

så känner jag nu !

aaaaa,

men går dagen spenderades med Nathalie o Zanna efter ett tag kom också ida <3

vi skulle sovit i tält men aa jag fick typ inte o nathalie ville inte så zanna o ida fick göra de själv <3

idag ska jag bara sova typ hähä för att jag är så jävla trött efter första veckan i skolan asså de är inte klokt lixom jag gick o la mej ngn timma innan vi börjar nu :o

sååå aaa!

men kaanske bloggar mer senare :o

Ovido - Quiz & Flashcards