looouiiise

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Louise - 17 augusti 2011 23:28

haha, först kollade vi på Planet of the apes !

grym film !

sen Trollhunter den duger men de händer inte saker i början men blir bättre sen :)

o nu när pappa har gått o lagt sej ska jag kolla på Bad Teacher !

haha, hoppas den är bra, bloggar imorrn eller senare om jag har tråkigt :)


bye :D

Av Louise - 17 augusti 2011 19:07

asså , hatar de blir så rädd o jag får panik hatar´t !

haha, iaf nu ska jag o pappa kolla film :)

bye :D

Av Louise - 17 augusti 2011 13:28

haha, efter gårdagen o allt garv va jag fett trött, så somnade typ på en gång när jag kom hem :D

haha, idag ska jag ba va hemma o chilla !

skullle igetligen va med Becca, Ella, Nathalie, Ida o aa ngra fler känns de som men aa :D

men mamma ville att jag skulle va hemma idag så japp

men nu ska jag typ kolla fillm eller ngt :)

Bye !

  Bild från öland på Moa, Mig, Ellinore :)

Ovido - Quiz & Flashcards