looouiiise

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Louise - 15 augusti 2011 22:52

                                                                    haha, just nu sitter jag o nathalie hemma hos mej, hon ska även sova här eftersom hon är cepe+

att hon har fett ont i ryyggen så hon typ ligger på golvet o håller på :o

haha, iaf idag har vi varit med Alva o Ida :)

haha, men bye <3

Av Louise - 15 augusti 2011 03:36

jag hade lite damp med ellinores pärlor haha, eller aa de e typ klister på dom xd

             haha, som ni ser mår jag bra, haha nemen har ju funderat på att göra näspercing, o nu är det bästämt så fort rötmånaden är slut så ska jag o nathalie göra de :D

haha, de känns sjukt bra:D

haha, vill ju ha fler i öronen, läppen tungan o naveln också men får väl nöja mej :D <3

haha nu ska jag fan sova kommer dö annars byye <3

Av Louise - 15 augusti 2011 03:30

                                                        kan inte säga mkt mer en att ni är bäst !

asså har aldrig tråkigt med er, älskar er av hela mitt hjärta!

Nathalie Falkhammar, Ella Olofsson o Nadia Hamn hihi ni är bara för roliga brudar :D

btw, bilden när ella håller i mitt ben va jag så jävla rädd o ville gå därifrån men de fick jag inte för henne :( 

Av Louise - 15 augusti 2011 02:22

just nu sitter jag o kollar på Nattbuss 807!

haha, fint liv typ vill sova men kan inte, ååhhhhh !

haha, men filmen eller aa sören gör mej på bra humör o alla fula låtar xd 

haha, dör <3

snackar även med nadia hon är typ bäst för hon är sjukt social mot mej :D <3

haha, walla bye <3

     (Y)

Ovido - Quiz & Flashcards