looouiiise

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Louise - 6 augusti 2011 11:50

haha, alltså jag vill ha en O.o !

dom är så söta o jag dör!

haha, på ölandsdjurpark fanns det 5 lejonbebisar o dom va så söta så jag trodde jag skulle dööö ! 

hehe, damp men ah så är det :D

 

Av Louise - 6 augusti 2011 01:37

Nathalie bästavän!

älskar dej otroligt mkt glömma aldrig de bebis!

finna alltid för dej i alla lägen!

Har saknat dej enormt mycket      

Av Louise - 6 augusti 2011 01:34

haha, alla bilder som jag plllar lägga ut från ölands djurpark typ :D

haha, kanske lägger ut ngra videor från cirkusen ni fattar inte hur jävla duktiga dom va så tror jag lägger ut en video :D 

haha grymma!


                                                   

Av Louise - 6 augusti 2011 01:32

                                       min lillasyster är söt,haha :d

Ovido - Quiz & Flashcards