looouiiise

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Louise - 14 augusti 2011 23:26

haha, hej ville bara säga att rökning dödar!

i utlandet finns de ju bilder på ciggförpackningarna de tkr jag borde finnas i svergie också för de e så sjukt äckliga bilder så man dör typ !

asså, de gör så att huden åldras i för tid, lungorna blir sämre eller aa, tänderna blir bajs tandköttet med!

haha, asså man får ju röka i bland men inte så ofta så man blir beroende lixom!


     

haha, asså, de här är bara för att jag har en eller aa flera kompisar som röker o vill bara deras bästa!

Av Louise - 14 augusti 2011 22:06


haha, är nu hemma efter en grym dag med bästavän <3

haha, aa vi typ dampa runt överallt , som vanligt :D

hehe, sen typ fem min innan jag skulle hemma så kommer ella, nadia o timmie :)

haha, dom va hungriga allihopa men dom orkade inte äta jävla cepen, haha, nemen äter man inte ngt så får man ingen energi då orkar men typ inte  göra mat eller?

haha, jag har energi hela tiden så jag vet inte xd

men nu ska jag typ käka för a de har jag inte gjort idag hehe §

men iaf imorrn ska jag träffa bästavän igen o de är bara in vecka kvar på sommarlovet de ha gått alldeles förfort kommer dööö !

fast om jag ska va ärlig så har jag saknat min enormt muppiga klass, bästa klassen svär !

haha, jag saknar ju dom men inte alla lektioner prov o allt sånt skit ?!?! 

haah, avlider efter en vecka typ !

men jaja jag bara snackar o snackar vet inte ens vad jag pratar om längre ;/

ahaha, jooooo, men hejdååå :D

Av Louise - 14 augusti 2011 20:21

tjjjaa, nu sitter jag hemma hos nathalie, hon är snart klar med att färga håret o allt så nu är hon lika blond igen :D

haha, nu ska vi väl dra o träffa ella, nadia o timmie, de ska bli, kul sen dra jag hem vid halv tio :D <3

men de är nice !

haha, iaf imorrrn ska jag väl göra ngt vill träffa zanna o snacka lite med henne  om olika saker typ :D

hahaha, iaf bye tror jag bloggar mer ikväll men lovar inget så walla bye !

                de här är typ nathalie !         

Av Louise - 14 augusti 2011 14:38

duktig chey, haha i know :D

nemen aa, nu är de ba o vänta på att nathalie kan ses typ, nae, men ska väl typ äta först xd

bye <3

           

Av Louise - 14 augusti 2011 13:56

tjjjja, rubriken haha, en av zannas alla peddo låtar !

haha, älskar dej endå cepe!

iaf , nu har jag fixat mej o ska in tilll stan o va med henne om ngn timma eftersom hon ska fira sin lilla syster :)

haha, sen ska hon även färga håret som hon har gjort nu typ tre dar i rad xd

men aa, vi får hoppas hon blir nöjd idag (y

jag vet själv inte hur de ser ut atm men aja :)

tror de blir bra till slut jag vill ju att hon ska va blond men aa, hon vill inte de längre hon är hellre gråhårig -.-

aja, nu ska jag typ städa mitt rum för de ser ut som fan här inne :o

bye !  

Ovido - Quiz & Flashcards