looouiiise

Alla inlägg den 13 augusti 2011

-.-

Av Louise - 13 augusti 2011 17:35

tja, idag har jag inte gjort ngt typ vaknade, dushade va o köpte glas med mamma o ellinore efter jag fixat mej då (y

haha, iaf snackade med nathalie som ska färga håret, eller aa slinga de med bruna slingor så lycka till haha, skräll att jag inte är med henne typ :D

a, just de en sak till, de finns så sjukt jävla omoget folk i den här jävla viken tror fan jag avlider!

seriöst för de först vem säger "jag vill ha kvar bevis"?`

när frågan va varför har du kvar alla smsen typ ?

asså seriöst klart man har kvar vissa sms som betyder mkt elller aa, så ?

men vem fan säger att man har kvar sms för att ha bevis?

lixom, hur svårt är det att radera ngra sms för att få de se ut som man har rätt?

åhh blir så sur !

fan, ska kolla film nu o lunga ner mej lite !

Ovido - Quiz & Flashcards