looouiiise

Alla inlägg under december 2011

Av Louise - 18 december 2011 17:53

* vi tjejer älskar att få sms, spelar ingen roll vilken tid på dygnet. det bevisar bara att du inte har glömt bort henne.



* Vi tycker om att få ett samtal med just ditt namn på displayen, och att sitt och prata om allt möjligt en stund, bara för att få höra varandras röster.




* Vi älskar när du bevisar inför människor hur mycket hon betyder för dig, tex, säga framför dina vänner att du älskar henne, skriva till henne där alla ser, hålla om henne hårt där ingen missar det.



* Vi älskar överraskningar.



* vi tjejer är blyga, vågar inte alltid för att vi är rädda, så ta intiativet, ta första steget som kille, det bevisar bara ditt mod och mognad, och på så sätt så blir vi starkare. 



* Håll om henne runt midjan och kyss henne, ta hennes hand och gå, då känner hon sig trygg.



* Bevisa att hon är den enda.



* Tjejer avgudar killar som visar sin charm. 



* Och det finns inget bättre, än för oss tjejer att se den man tycker om, undvik andra tjejer, för att få just "henne".



* Ta bilder på henne och visa världen, det betyder att du är stolt över vad du har, vilket gör henne mer lycklig.

Av Louise - 18 december 2011 17:27

vill att du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta, våran vänskap betyder allt!

det går inte en hel dag utan att du får mig skratta, du är världens bästa vän!

och inget får komma i mellan våran vänskap, och det menar jag verkligen,

älskar dig mest bästaste bästa vän !   

älskar dig nu, då & föralltid !

Av Louise - 18 december 2011 17:24

tja, sitter nu hemma, efter att ha varit med alva hela helgen tills nu !

haha, fyfan haft sjukt kul skulle lagt ut en video men då är jag död... 

men aja, va på hennes innebandy match förut 5-1 till västervik mot viserum typ!

och aa, sen kolla vi film med markus sen så drog jag, och då gick markus också!

men aa, nu ska jag käka !

hejdåå !

Av Louise - 17 december 2011 17:09

och snart får vi skjuts till anton där vi ska träffa han och putte, sen sover jag här och jaa, 

har inte mycket och säga så hejdå !

Alva igårkväll------>  

hahahahha,      

suddiga bilder är fiiiiint :D 

Av Louise - 17 december 2011 15:44

louise lagar tacos nu haha, hon är king påt :D ville bara säga att vi är bäst! puss :D

Av Louise - 17 december 2011 15:21

sitter nu hemma hos mig och ska dra till alva senare och sova där, och aa senare ikväll ska vi träffa anton och putte och så, men aa, finner inga ord <3

haha hejdå !

Av Louise - 16 december 2011 23:09

Lojs ville att jag skulle gästblogga, så gört. För ja är en så bra kompis. Vi har dampat hela kvällen och haft skapligt kul. Imorn så ska vi in till stan o chilla trorja. Sen ska vi dra till mejeriet o kolla dans. Jag ska va social mot lojs nu, vi är bääst! Louise du är så jävla grym, på så kort tid så har vi kommit varandra nära och du är så satans bra Du gör mig jämt på så bra humör och du har alltid funnis där när jag behövt dej. Älskar dej mitt dampbarn, du rockar!!!   


ps. Louise och jag har blivit emosar... ingen komentar på de!! 

Av Louise - 16 december 2011 22:10

.....

Ovido - Quiz & Flashcards