looouiiise

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Louise - 3 december 2011 23:21

sitter nu hemma hos mig och chillar med alva, haha, skapligt övertrött båda två, hon fular sig till tusen! haha. döör!

men vi är typ förvirrade asså jag lovar!!!

hahah, fyfan vad hon fular sig nu hahahahah

hejdåååå !

btw sötis bilder som hon har tagit kommer upp imorrn, tror jag

Av Louise - 3 december 2011 18:45

haha, alva har fan damp, och dör typ av alla saker jag säger till henne och att jag visar extremt fina video klipp för henne.

haha, hoppas alla har ett bra liv hejdå!

Av Louise - 3 december 2011 17:29

rätt lustig...

Av Louise - 3 december 2011 16:01

haha, blev så att bara alva kommer, eftersom dom andra tydligen inte fick nu helt plötsligt, men det är väl lite tråkigt men Alva kommer ju så, haha, blir väl minst lika kul!

nu ska vi käka tacos sen kommer muppen hejdå!      

love you !

Av Louise - 3 december 2011 15:40

vid halv sex, kommer mupparna hit (Nathalie, Nadia och Alva) 

haha, kommer bli något av det roligaste haha!

aja, nu har jag fixat med madrasser och sånt skit nu ska jag inte gör så mycket bloggar senare eller imorrn.

hejjddååå !

Ovido - Quiz & Flashcards