looouiiise

Alla inlägg under december 2011

Av Louise - 24 december 2011 14:05

sitter nu i mitt rum, har städat och sånt, patrik och pontus va nyss är men drog hem nu, så idag ska jag barava hemma och chilla med familjen.

riktigt mysigt.

va i kyrkan förut, eftersom jag ska komfirmera mig osv, 

men aa, god jul !

Av Louise - 23 december 2011 21:48

hej, jag är typ sämst på att blogg atm.

man aa, dagen spenderades med Alva och Markus, alva sov även här.

men aa, imorrn är det julafton :)

hehe, har inget och sääggaaaa!!!

så hejdååå !

Av Louise - 21 december 2011 19:31

haha, det va så extremt lång tråkigt så drog, precis innan det sluta typ, men aa härligt att gå omkring i shorta osv :)

men aa, sen drog jag till mormor och väntade på att klockan skulle 3 för då kom mamma och lämnade min pengar sen drog jag och min lillasyster och köpte julklappar har typ en kvar, nu men det ska jag fixa med alva imorrn !

sista dan i skolan så jävla sköönt :D:D:D:D:D

haha, hejdåå !

Av Louise - 20 december 2011 21:34

We made it through storms, we made it through the rain.

It´s been a long way, and now I´m here.

Trying to get back, but you gave me, you don´t need to save me. 

You´ve broke my fears. 


So baby hold on, 

now that we come so far.

just listen to your heart.



You don´t have to save me,

just need you to follow.

Cause we made it all this way. 

I won´t ever give up,

of something that´s so strong.

Yeah, we made it all this way !

Av Louise - 20 december 2011 21:27

dagen tillbringades med mina fin fina vänner nathalie och alva, vi hade krig i alvas säng, och aa hade damp, haha nu ska jag fixa mina fina sommar kläder till innebandyn imorrn eftersom vi har världen bögigaste tema sommar/bad temmaa,, härligt såhär mitt i vintern....

hejdå !

Ovido - Quiz & Flashcards