looouiiise

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Louise - 1 december 2011 23:05

haha, det är väl att jag kan börja skaka med mitt ben som en idiot helt plötsligt utan anledning om jag är sur, trött, ledsen, nervös osv...

Av Louise - 1 december 2011 23:01

nydushad och nu ska jag försöka sova, fredag imorrn , älskar´t !

hejdå !  

Av Louise - 1 december 2011 22:08

det här är något av det värsta!

jag, skulle hem vid halv fem hade varit med nadia innan osv. så tog jag bussen kollade inte vad det va för nummer på bussen osv men trodde om mitt kort funkade så kommer jag ju hem. men så gick det fan inte, sen när vi börjar svänga åt fel håll, fick jag panik gå fram till buss chaförren och bara säger asså jag gick på fel bussen, så vad ska jag göra, han ba det kommer en buss på andra sidan vägen snart säg bara att du tog fel buss och om han inte tror dig kan han ringa upp den här bussen jag ba okej, så väntar jag där ett tag sen när bussen väl kommer så åker den förbi...

så jag är tvungen att gå från typ almvik in till stan, eftersom min telefon inte fungerade, så gick från almvik till markör och nu göra min fötter så sjukt ont så tror jag dör! 

fyfan kommer typ aldrig åka buss mer!

Av Louise - 1 december 2011 07:15

haha, första gången men aa, sjukt trött, vet inte vad jag ska säga, men ska dra till skolan när jag har fixat mig och så sen har vi prov idag osv. aja ska fixa mig nu och så hejdååå <3

Ovido - Quiz & Flashcards