looouiiise

Alla inlägg under december 2011

Av Louise - 13 december 2011 21:39

dagen har spenderats i stallet med ebba!

sen drog vi till henne och sen kom nadia osv!

haha, och nu är jag hemma och ska ducha !

tror jag lägger in bilderna sen (y

hejddååå !

Av Louise - 12 december 2011 21:14

...

men tillslut tjänar du på sanningen vad som än händer, om du bestämmer dig för att ljuga kan du räkna med att det kan slå tillbaka ordentligt!

Av Louise - 12 december 2011 18:25

prov imorrn så kommer inte göra så mycket tills mitt huvud typ dör eftersom jag redan har ont i huvudet, och jag blir sur om jag inte klara det här provet alltså, eftersom dom snart ska sätta betyg osv!

men hoppas på det bästa!

aja, ska inte lägg tid på bloggen idag, förutom ikväll om jag orkar lägg in bilderna på min söta klass som ella frågar om varje dag ! 

haha hejdå på er !

Av Louise - 12 december 2011 16:14

vill sova men nu måste jag plugga eftersom vi tydligen har prov imorrn. K

men aja, bloggar senare !

hejjjddddåååå !

Av Louise - 12 december 2011 06:58

har inte kunnat sova på hela natten sen när jag väl somnar så är det två timmar tills att jag skulle gå upp, så har nästan lyssnat igenom hela min spotify lista den här natten...

men nu ska jag fixa mig och sen drar jag till alva vid halv åtta, för vi börjar vi halv nio :)

hejdå !  

bilderna som jag tog på min sjukt söta klass i fredags, eller vad det va kommer senare idag, eller snart iaf :)

Av Louise - 11 december 2011 21:09

                         

 
Ovido - Quiz & Flashcards