looouiiise

Alla inlägg under december 2011

Av Louise - 8 december 2011 21:31

haha, jag dör vet inte vad jag ska säga xd

Av Louise - 8 december 2011 18:32

haha, har precis gjort klart min tårta, och snart kommer farmor och farfar, har nu också svarat på alla 128 grattis jag fått på fb, haha, sa till alva och amanda att jag skulle svara på alla och det gjorde jag :)

haha, men nu har jag fått ett par nya skor med typ 8 centimeter klacka haha, så är typ 182 eller något med dom haha, längst på skolan lovar :D

haha men nu ska vi typ käka tårta osv :D

hejdå!

Av Louise - 7 december 2011 21:27

med den här bilden säger jag nu god natt!

 

jag och zanna, för ett år sen imorgon, haha, fyfan vad kul vi hade!

Av Louise - 7 december 2011 21:17

haha, vi har precis gjort tårtan till imorr, eller aa allt utan utsidan, eftersom det man lägger i ska ju va där över natten så att det inte ska vara så torrt osv, så imorrn ska vi lägga på grädde och jordgubbar, haha, pappa köpte jordgubbar för typ 70 spänn, men det blir bra :D

nu ska jag ducha välja kläder och sen sova! 

hejdå!

Av Louise - 7 december 2011 14:57

tihi, så här är natthie efter typ två power king bara så alla vet kanske värre dansar och håller på!

Av Louise - 7 december 2011 14:04

Av Louise - 7 december 2011 13:59

Och så blinkar det till

Och dom tänder alla ljus

Du var ensam när du kom

Och du är lika ensam nu

Och så släcker dom ner alla gator alla hus

Och när staden ligger tom inser du

Att det är så ditt liv ser ut

Och allting är som förut

Ovido - Quiz & Flashcards