looouiiise

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Louise - 5 december 2011 22:09

               

  Älskar dig, du gjorde min helg bäst!

Av Louise - 5 december 2011 22:05

min dag har varit lite cp, först va jag i skolan där jag och nathalie snacka om lite saker.

sen gick jag och Alva hem till henne när jag skulle dragit hem igentligen men så blev det inte, sen följde jag med henne till stallet frös typ i hjäl. aja, har typ borstat en galen häst *stolt* ! haha, och jag vet att alva tycker jag va duktig, haha, hon går typ hela tiden och bara du ska börja rida osv, men haha. vi får se hur vi gör. sen så drog jag hem kolla julkalendern snacka med Ebba, och aa annat folk. 

och nu ska jag kolla tv med pappa och snart sova är skit trött...

hejdååå!   

Av Louise - 5 december 2011 21:55

                             

mina extremt söta vänner, nej men till det seriösa, dom är världens bästa, älskar dom av hela mitt hjärta, utan dom skulle jag aldrig klara mig, jag vet att alla säger så men helt ärligt så tror jag det är så, man behöver sina vänner för att snacka med för att få skratta osv. ibland är det allt man behöver! Jag vet att mina vänner alltid finns där när jag behöver snacka eller bara har en dålig dag så kan dom får mig på humör till slut!  Men familjen skulle jag aldrig klara mig utan, min lillasyster betyder så sjukt mycket för mig även att vi bråkar ofta så är hon en av dom som alltid får mig på humör en person jag aldrig skulle klara mig utan ALDRIG! 

LOVEU !

Av Louise - 5 december 2011 21:50

                       

giraff...

           

Av Louise - 5 december 2011 21:28

asså alla är ju bra på sitt sätt, för dom räddar ju människor, vilket i sig är en galet stor sak. 

Om man hade krafter i verklig heten skulle man antagligen använt det till fel saker, eller inte vilja visa det för någon för att va rädd för att vad folk skulle tycka osv, eller det är vad jag tror iaf. men jag har ingen favorit!

Av Louise - 5 december 2011 21:23

                 

öland, det här är några av mina bilder från Öland och dit har vi åkt varenda sommar sen jag var ungefär 4 skulle jag tro, samma ställen eftersom det är så fint och så, har inga andra bilder från,Thailand, Mallorca eller Grekland på den här datan men aja, Öland är något av det beste, haha, hejdå!

Av Louise - 5 december 2011 21:16

Ville ringa dig idag för att säga att jag älskar dig, men ditt gamla nummer är inte längre i tjänst.

Jag försökte med operatören hon sa "förlåt jag har inget nummer till dig".

Jag försökte att gå till ditt hus, men du bor inte där längre.

Posten har ingen adress för vidarebefodran.

Jag anatar att himlen är alldeles för långt borta.

Jag älskar dig,

Jag saknar dig.

Du är i mitt hjärta alltid och förevigt.

Det här är ett minne till mina nära och kära som är borta men inte glömda, dom kommer aldrig bli glömda.


Snart har det gått ett år sen sista gången vi träffades.

Av Louise - 5 december 2011 21:13

Jag är inte kaxig, jag står bara för mina åsikter.

Jag är inte döv, jag lyssnar bara inte på bullshit.

Jag snackar inte skit, jag säger bara sanning.

Jag är inte egoist, bara tror på det jag gör.

Jag är inte elak, bara ärlig.

Ovido - Quiz & Flashcards