looouiiise

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Louise - 6 januari 2012 23:27

eftersom min data har damp idag, så kan jag inte skriva mellan bilderna så sammfattar mitt år här, har spenderat i princip hela året med världens bästa människor, har fått världens bästa vän Nathalie! jag har varit på öland, och i danmark för första gången... umgåtts med min släkt och aa, det har hänt väldigt mycket men aa, har typ en miljon bilder så blir typ en halv miljon bilder hehe har svårt att välja vilka så aa :) , och min kamera va sönder ett tag i början så det är däför allt ser cp ut....                                                                                                                                                                                

Av Louise - 6 januari 2012 21:29

älskar dig, på senaste tiden har vi tjaffsat en hel del, mer än vanligt men jag hoppas att det bara är nu, för jag klara mig inte utan dig, du finns alltid vid min sida vad som än händer och jag VET att om jag säger något till dig så stannar det mellan oss, du är världens finaste och helt klart bästavän, en sån vän som dig borde alla ha! Tänk att vi har kommit så nära varann på så kort tid, vi har gått i samma klass två år, och det känns som du alltid funnits här!, första halv året pratade vi typ inte ens, för aa olika anledningar, sen började jag förstå att du va en person man kunde lite på till tusen och nu är jag helt säker på att du är min helt klart bästa vän och att jag älskar dig av hela mitt hjärta, även att du är skapligt efterbliven :D 

     

helt normala, eller kanske inte men hur kul skulle man ha annars????

Av Louise - 6 januari 2012 21:15

hej, idag har jag bara varit hemma och chillat och sånt, och sen drog jag och mamma och kollade på the girl with the dragon tatto, grymt bra men tycker nog att dom svenska va bäst, nu ska jag inte göra något sova snart, är trööttt!

hejdååå !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards