looouiiise

Alla inlägg den 12 januari 2012

fu!

Av Louise - 12 januari 2012 22:19

jag är så förbannad på allt jävla skit snack, det finns antagligen för lite som händer här i viken så alla jävla äckelkorvar på ellen key måste ta minsta lilla grej och göra det till världens största för att dom ska få den uppmärksamheten, dom har bestämt ut en viss grupp människor som umgås och börjat kalla dom fjortisar för att dom har håret slarvig uppsatt och går med mjukis byxor, haha patetiskt i know...

men själva så tror dom att dom är fucking perfekta klar sig som om dom skulle träffa någon super viktig även att dom bara ska till skolan och lixom jag är själv sjukt trött på morgonen så jag orkar inte fixa mig ordentligt, så ibland händer det att jag kommer med mjukis byxor då blir man kallad fjortis så man får inte ens ha på sig va man vill?

okejkänner att jag lackar men någon gång blir det för mycket och för mig är det just nu... 

Av Louise - 12 januari 2012 22:15

tja, kom hem för typ en timme sen, men aa skulle tagit bussen vid åtta men de kom ju ingen jävla buss så efter att jag hade suttit där en timme så ringde pappa, och sa att dom hade ändrat tider och sen hämta han mig, iaf dagen har spenderats med ebba och i skolan, vi va även i stallet och hon red och sånt, sen så när ebbas mamma hämta oss skulle vi skjutsa någon då va ebba tvungen att gå ut för att släppa ut han sen så stängde han dörren och ebbas mamma åkte iväg och ebba sprang efter trodde jag skulle dö...

aja nu ska jag typ sova så snart jag kan :D

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards